AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #21 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jo det er mye sorte å se, lite nude Anonymkode: d34dc...fff Man ser jo bare nude tydelig hvis man virkelig har bommet med fargen. Men det kan også være fint. At Jan Thomas ikke velger nude selv får være hans sak. Sort eller mørkeblå passer kanskje bedre på mann. Med mindre han barberer beina. Anonymkode: ca5d8...d3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #22 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 19.00): Jeg har en (ganske mørk) blå knelang kjole. Har planer om å bruke den på 17. mai, men sliter litt med tilbehør. Har blå sko, men de er for vonde (les: høye) til 17. mai med mye gåing .. Noen som har noen forslag til inspirasjon her? Anonymkode: 781bb...b7c nude strømpebukse og hvite sneakers ville jeg valgt. Sort strømpebukse er IKKE fint til blå kjole. Anonymkode: 1a22d...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #23 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 21.17): Er bare å se seg rundt på de som kler seg pent daglig, det er ikke mye sorte å se. Nude brukes mye mer enn mange tør å tro på😃 Anonymkode: 881ea...cd2 ja, de som tror nude er ut følger ikke med. Sikkert samme gjeng som tror at skinny jeans er tidløse. Nude har vært tilbake siden Kate Middelton kom på banen og viste vei. Anonymkode: 1a22d...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #24 Del Skrevet 5. mai 2022 Jeg skal ha rød kjole, nude strømpebukse og hvite (lave) converse når jeg går i 17.mai toget. Bytter nok til hvite ballerinasko senere på dagen, men barna tråkker alltid på meg når vi går og de ikke følger med 😅 Jeg er gravid og orker ikke løpe frem og tilbake og hente sko som blir tråkket av 🙈😆 Jeg tenker du kan ha på deg akkurat det du vil og føler deg komfortabel i 😊 Anonymkode: 07fab...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #25 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg skal ha rød kjole, nude strømpebukse og hvite (lave) converse når jeg går i 17.mai toget. Bytter nok til hvite ballerinasko senere på dagen, men barna tråkker alltid på meg når vi går og de ikke følger med 😅 Jeg er gravid og orker ikke løpe frem og tilbake og hente sko som blir tråkket av 🙈😆 Jeg tenker du kan ha på deg akkurat det du vil og føler deg komfortabel i 😊 Anonymkode: 07fab...78d Er så lei av dette hakket i plata om at man gå med hva man vil, når noen ber om et råd. Alle skjønner det. Jeg ganske sikker på at TS forstår det og, men nå ber hun altså om andres mening om et helt konkret spørsmål om hva som er pent til en blå kjole. Anonymkode: 1a22d...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #26 Del Skrevet 5. mai 2022 Hvis du skal ha sorte sko hadde jeg valg en farge som tar opp både sort og blått, som antrachite, fog , steel... grå/ sølvtoner. Evt nearly black. Nude er fint og har vel aldri vært ut, det er de» hudfarga» strømpene som er mye brunere enn resten av huden som ikke er pent, og ikke har vært inn siden 80- tallet. nude/ concealer som passer hudtonen er fint. akkurat her synes jeg det kommer litt an på været.. vi er i en mellomsesong , er det 20 grader og sommer er nude penest, er det 10 grader og regn en har ytterjakke er mørkere bedre. Anonymkode: cb8bf...18d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #27 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er så lei av dette hakket i plata om at man gå med hva man vil, når noen ber om et råd. Alle skjønner det. Jeg ganske sikker på at TS forstår det og, men nå ber hun altså om andres mening om et helt konkret spørsmål om hva som er pent til en blå kjole. Anonymkode: 1a22d...4a5 Men det blir da faktisk et spørsmål om hva man liker selv? Bare å lese svarene over her det.. noen sier kjør på med svart strømper og sko, andre sier det ikke er pent. Ts må jo bare bestemme seg for hva hun liker best 🤷♀️ Ts, jeg brukte mørkeblå kjole til 17.mai i fjor, hadde nude strømpebukse, hvite ballerinasko og en hvit enkel jakke over. Det synes jeg ble fint 😊 Anonymkode: 07fab...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #28 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men det blir da faktisk et spørsmål om hva man liker selv? Bare å lese svarene over her det.. noen sier kjør på med svart strømper og sko, andre sier det ikke er pent. Ts må jo bare bestemme seg for hva hun liker best 🤷♀️ Ts, jeg brukte mørkeblå kjole til 17.mai i fjor, hadde nude strømpebukse, hvite ballerinasko og en hvit enkel jakke over. Det synes jeg ble fint 😊 Anonymkode: 07fab...78d ja, men det er noe annet enn å slenge ut et lettvint "du har lov å bestemme selv", for så å beskrive sin egen kjole som er en helt annen fargeog har null relevans for spørsmålet. Anonymkode: 1a22d...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #29 Del Skrevet 5. mai 2022 Med mørkeblå kjole (og nude strømpebukse) har du jo ALLE muligheter til skofarge, er min mening 😊 Ok, det funker med svarte sko, men det er litt kjedelig? Nude sko (pumps) til navy kjole er en klassisk look. Da finest om det er varmt nok til å droppe strømpebukse. 17. mai? Mørkeblå kjole og knall røde eller mørkerøde sko! Annen festlig anledning? Hot pink er veldig hot nå! Anonymkode: d6f8e...1be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #30 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Med mørkeblå kjole (og nude strømpebukse) har du jo ALLE muligheter til skofarge, er min mening 😊 Ok, det funker med svarte sko, men det er litt kjedelig? Nude sko (pumps) til navy kjole er en klassisk look. Da finest om det er varmt nok til å droppe strømpebukse. 17. mai? Mørkeblå kjole og knall røde eller mørkerøde sko! Annen festlig anledning? Hot pink er veldig hot nå! Anonymkode: d6f8e...1be Tusen takk for mange gode tips! Jeg tenker også at sorte sko går, men at det kanskje er litt kjedelig. Liker veldig godt ideen om røde sko til 17. mai 😊 Anonymkode: 781bb...b7c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #31 Del Skrevet 5. mai 2022 Sort strømpebukse eller bare ben:-) Hudfarget strømpebukse tror jeg er det styggeste jeg vet. Bena ser ut som proteser med det på🙉 Anonymkode: bb72e...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #32 Del Skrevet 5. mai 2022 Tusen takk for mange gode tips og råd! Jeg er ikke redd for å velge selv, og går med det jeg føler meg komfortabel med. Men synes det er supert med ideer om kombinasjoner jeg ikke har tenkt på. Det er jo gøy 😊 Anonymkode: 781bb...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #33 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg skal ha rød kjole, nude strømpebukse og hvite (lave) converse når jeg går i 17.mai toget. Bytter nok til hvite ballerinasko senere på dagen, men barna tråkker alltid på meg når vi går og de ikke følger med 😅 Jeg er gravid og orker ikke løpe frem og tilbake og hente sko som blir tråkket av 🙈😆 Jeg tenker du kan ha på deg akkurat det du vil og føler deg komfortabel i 😊 Anonymkode: 07fab...78d Hvite sneakers er absolutt en mulighet, ja 😊 Anonymkode: 781bb...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #34 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvis du skal ha sorte sko hadde jeg valg en farge som tar opp både sort og blått, som antrachite, fog , steel... grå/ sølvtoner. Evt nearly black. Nude er fint og har vel aldri vært ut, det er de» hudfarga» strømpene som er mye brunere enn resten av huden som ikke er pent, og ikke har vært inn siden 80- tallet. nude/ concealer som passer hudtonen er fint. akkurat her synes jeg det kommer litt an på været.. vi er i en mellomsesong , er det 20 grader og sommer er nude penest, er det 10 grader og regn en har ytterjakke er mørkere bedre. Anonymkode: cb8bf...18d Takk for svar! Gråtoner har jeg ikke tenkt på, men det kan jo funke. Enig i at været og ev yttertøy har litt å si. Anonymkode: 781bb...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #35 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ja, de som tror nude er ut følger ikke med. Sikkert samme gjeng som tror at skinny jeans er tidløse. Nude har vært tilbake siden Kate Middelton kom på banen og viste vei. Anonymkode: 1a22d...4a5 Jeg hadde tenkt å svare at det kan være inspirerende å se hva de royale gjør! Anonymkode: 07bb9...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 5. mai 2022 #36 Del Skrevet 5. mai 2022 Hvorfor skulle man ikke kunne gå med sorte strømpebukser til mørkeblå kjole/skjørt? Synes det bare er til hvitt og andre veldig lyse farger at sorte strømper ikke passer. Heller ikke noe galt i nude strømper, for all del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #37 Del Skrevet 5. mai 2022 Anonymus Notarius skrev (2 timer siden): Hvorfor skulle man ikke kunne gå med sorte strømpebukser til mørkeblå kjole/skjørt? Synes det bare er til hvitt og andre veldig lyse farger at sorte strømper ikke passer. Heller ikke noe galt i nude strømper, for all del. personlig har jeg ikke noe i mot sorte strømper når det passer. Eller nude når det passer. Men jeg synes sort har en tendens til å bli brukt når de ikke passer fordi folk går rundt og er så redde for å bruke nude. Men alt til sin tid tenker jeg. Personlig synes jeg ikke svart er fint sammen med mørkeblått, fordi fargene er for like hverandre i valør men uten å være like nok til at de er ton-i-ton. En annen kombinasjon jeg misliker av samme grunn er beige sammen med gult - for likt uten å være likt nok. Jeg liker heller ikke sort til lette sommerkjoler, eller når det er sommerlig i været. Og jeg liker ikke harde kontraster som sort med hvitt og sort med rødt - det blir litt for 80-tallet og Dynastiet for min smak... Anonymkode: 1a22d...4a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #38 Del Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): personlig har jeg ikke noe i mot sorte strømper når det passer. Eller nude når det passer. Men jeg synes sort har en tendens til å bli brukt når de ikke passer fordi folk går rundt og er så redde for å bruke nude. Men alt til sin tid tenker jeg. Personlig synes jeg ikke svart er fint sammen med mørkeblått, fordi fargene er for like hverandre i valør men uten å være like nok til at de er ton-i-ton. En annen kombinasjon jeg misliker av samme grunn er beige sammen med gult - for likt uten å være likt nok. Jeg liker heller ikke sort til lette sommerkjoler, eller når det er sommerlig i været. Og jeg liker ikke harde kontraster som sort med hvitt og sort med rødt - det blir litt for 80-tallet og Dynastiet for min smak... Anonymkode: 1a22d...4a5 SÅ enig! Jeg klarer ikke å fatte at folk velger sort til mørkeblått, spesielt ikke på en festdag. Kunne sett gjennom fingrene på det i en begravelse, da. Anonymkode: 10a7a...d05 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå