AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Legger man ut annonse eller er det andre måter? Har et lesbisk vennepar som ønsker, men bortsett fra de er jeg litt rådvill. Det er flere grunner til at jeg ønsker å donere privat istedenfor klinikk. For det første er jeg skeptisk til regelverket. Man sjekker ikke donor for arvelige sykdommer og donor kan potensielt være psykopat uten at det står i noen offentlige papirer. Jeg ønsker særlig å gi til de med sykdommer i familien siden folk i min egen familie lever lenge og sannsynligvis er godt beskyttet mot det meste. Det blir litt dumt om effekten går til spille mens andre pådrar seg lidelser. Det tar ikke klinikkene hensyn til Anonymkode: e4610...bdc
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #2 Skrevet 4. mai 2022 Du kan da legge ut en annonse på Facebook eller Finn og skrive at du stiller som donor da, er vel ikke verre enn det. Evt får du lage deg en egen nettside hvor du promoterer din egen sæd og hva du tilbyr av kvalitet og gener…. Anonymkode: c0340...f09
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 Kjenner jeg lurer veldig på hvorfor du ønsker dette. Hvem vil ha barna sine spredt rundt omkring i hele Norge… Anonymkode: c0340...f09
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Den enkleste måten å donere sæd privat er å dra på byen og ta med seg ei jente hjem Anonymkode: c0340...f09 1
Karma91 Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Du har vel ikke lest den saken om han som donerer privat og nå har 57 biologiske barn? 🤣 Så nylig en artikkel om han på fb 😛
Jentegutt Skrevet 7. mai 2022 #6 Skrevet 7. mai 2022 Meget sært, tenner du på dette, er det en fetisj.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #7 Skrevet 7. mai 2022 Du får be det lesbiske paret om å spre ordet da... Anonymkode: 88036...e6c
ajarRun Skrevet 7. mai 2022 #8 Skrevet 7. mai 2022 Finnes masse nettsider for sånt. Trikset er å finne religiøse lesber, da vil de ha naturlig inseminasjon. Juridisk er det en hengemyr, men sånn, det ordner seg.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #9 Skrevet 7. mai 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 18.22): Legger man ut annonse eller er det andre måter? Har et lesbisk vennepar som ønsker, men bortsett fra de er jeg litt rådvill. Det er flere grunner til at jeg ønsker å donere privat istedenfor klinikk. For det første er jeg skeptisk til regelverket. Man sjekker ikke donor for arvelige sykdommer og donor kan potensielt være psykopat uten at det står i noen offentlige papirer. Jeg ønsker særlig å gi til de med sykdommer i familien siden folk i min egen familie lever lenge og sannsynligvis er godt beskyttet mot det meste. Det blir litt dumt om effekten går til spille mens andre pådrar seg lidelser. Det tar ikke klinikkene hensyn til Anonymkode: e4610...bdc Jeg må bare si at jeg kjenner litt til dette, og det stemmer ikke at ikke donorer blir sjekket for arvelige sykdommer. Man screenes for ganske mye forskjellige sykdommer og bare et fåtall av de som ønsker å bli donorer, blir godkjent. Så dette er veldig strengt. Utover det: lykke til!😊 Anonymkode: 500b4...446 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #10 Skrevet 8. mai 2022 Enig med siste taler. Er ikke mange av de som ønsker å bli donor som slipper gjennom nåløyet. Og der påpekes bruk av kontaktlinser/briller som et avvik. Alt annet er silt unna før de kom til selve donasjonen. Prøv å se om du blir godkjent som donor, eller om du får en liten realitysjekk Anonymkode: 75983...40b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå