AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Mensen kom idag 😭 Prøvd å ca et halvt år. 37 år men blodprøver fine. Regelmessig syklus. Mannen har barn fra før så kan har kunnet lagr barn ihvertfall. Skal nå sjekke eggledere i neste uke. Bør jeg stresse med at det ikkr har klaffet? Anonymkode: 39069...5a3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Det er kjedelig, men nei, stresse bør du ikke. Det hjelper ingenting😊 Høres fornuftig ut å sjekke eggledere. 6 mnd er ikke spesielt lenge. Leste noe om at det bare er ca. 20 % sjanse pr. syklus, selv om man "treffer" mtp. eggløsning... Håper det klaffer for dere snart!🥰 Anonymkode: 0989a...365
Frøken_lurepave Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Forstår veldig godt at det er tungt, men 6mnd er ikke lenge, nei. Dessverre.. Det er kun ca. 20% sjanse hver syklus å bli gravid. Vi har pørvd i over 2 år nå, så jeg forstår frustrasjonen din meget godt. Gode blodprøver og regelmessig sykluser er et godt utgangspunkt, men har du tatt en ordentlig gynekologisk undersøkelse også?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Hvis det drøyer hadde jeg kosta på en sædanalyse likevel jeg da. Ting kan endre seg, sædkvalitet holder seg ikke den samme. Anonymkode: 9ceb3...114
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Her får man ofte ikke høre om de «midt i mellom». Enten har man de som blir gravide på første forsøk eller de som har prøvd i mange år, jeg var 25 år og brukte 7mnd. Jeg ville ikke stresset om jeg var 10 år eldre og brukte like lang tid. som du sier, greit å få sjekket «ståa» hvis man føler at man vi bli gravide raskt. Det finnes jo då mange hjelpemiddel den dag i dag, og hvis man har økonomi så ville jeg bare kjørt på med alle tilbud som finnes Anonymkode: cc253...33e
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Frøken_lurepave skrev (På 3.5.2022 den 22.25): Forstår veldig godt at det er tungt, men 6mnd er ikke lenge, nei. Dessverre.. Det er kun ca. 20% sjanse hver syklus å bli gravid. Vi har pørvd i over 2 år nå, så jeg forstår frustrasjonen din meget godt. Gode blodprøver og regelmessig sykluser er et godt utgangspunkt, men har du tatt en ordentlig gynekologisk undersøkelse også? Tok en gynekologisk undersøkelse før prøvingen. Men skal ta en ny i neste uke. Med skylling av eggledere. ts Anonymkode: 39069...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå