AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Hei. Jeg har et lite problem, som jeg lurer på om noen andre kanskje har erfaring/tips/råd med hvordan jeg kan løse. Jeg kjøpte en bukse fra Zara.com, som dessverre ikke passet. Jeg leverte buksen i fysisk butikk (Zara Karl Johan, Oslo) dagen etter at jeg fikk pakken levert. Da fikk jeg beskjed om at de hadde tekniske problemer, som førte til at vedkommende i kassen ikke fikk registrert returen min. Hun ringte til noen i nettbutikken (sa hun) og de opplyste om at de var på saken og at jeg kom til å få tilsendt en bekreftelse på returen i løpet av 1-2 virkedager. Så alt var i orden. Jeg har derfor ingen bevis på at jeg faktisk leverte inn buksa i retur, fordi jeg var så dum at jeg stolte på dem. Jeg tok for sikkerhets skyld kontakt med Zara kundeservice chat samme dag og de bekreftet det samme. At de kunne se i systemet at det hadde vært en feil med retur og at de skulle ordne dette snarest. Jeg fikk da svar med én gang på chatten. Nå har det gått over 1 uke og jeg har fortsatt ikke fått noen bekreftelse på returen. Faktura er ikke oppdatert og Klarna sier de ikke kan gjøre noe annet enn å utsette forfallsdato (fullt forståelig altså). Jeg har daglig forsøkt å komme i kontakt med dem igjen på chat, men der er det ingen som svarer. På det lengste ventet jeg i 2,5 time uten at noen svarte i chatten. Jeg har forsøkt å ringe Zara Karl Johan, men kommer bare til en automatisk svarer. Jeg møtte opp i butikken i dag og de kunne opplyse om at dette måtte jeg ta videre med nettbutikken via chatten. Jeg forsøkte å forklare at jeg har jo forsøkt å komme i kontakt med noen på denne chatten daglig, men det hjelper jo ikke når det tydeligvis ikke er noen som besvarer henvendelser der? Det står at det er åpent mellom 09:00 - 19:00 man-fre. Begynner å bli ganske irritert og oppgitt, da har jeg føler at en såpass stor kjede som Zara bør kunne ha en form for kundeservice der kan man få hjelp? Jeg er også irritert på meg selv for at jeg lot de ta i mot buksen uten at jeg fikk noen form for skriftlig bevis på at jeg hadde levert den inn. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Er dette noe som skjer ofte hos Zara? Jeg tenker jo at summen av alle kundene dette muligens skjer med, må jo generere mye penger for dem på varer de kan selge flere ganger? Anonymkode: 52990...0f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå