AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Er det noen som kan anbefale en tørrsjampo for fett hår og flass som ikke tørker ut håret og ikke er så sterk? Anonymkode: 46048...e00
klarinetta Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 16.37): Er det noen som kan anbefale en tørrsjampo for fett hår og flass som ikke tørker ut håret og ikke er så sterk? Anonymkode: 46048...e00 Tar opp denne tråden, fant du noen? Andre som har forslag? Jeg trenger å spraye litt hodebunn dag 3, orker ikke å begynne å vaske håret oftere. Men må ha en som lukter minst mulig av hensyn til folk rundt meg, så ikke Batiste!
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 klarinetta skrev (11 minutter siden): Tar opp denne tråden, fant du noen? Andre som har forslag? Jeg trenger å spraye litt hodebunn dag 3, orker ikke å begynne å vaske håret oftere. Men må ha en som lukter minst mulig av hensyn til folk rundt meg, så ikke Batiste! Batiste kommer jo i ørten dufter. De har en som er omtrent luktfri også, Batiste Bare: https://www.vita.no/batiste/batiste-bare-dry-shampoo-200ml Anonymkode: e1dc8...b9a
ElisabethS65 Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Tør shampoo er så dårlig for håret, og alt vil tørke det ut dessverre.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 ElisabethS65 skrev (1 minutt siden): Tør shampoo er så dårlig for håret, og alt vil tørke det ut dessverre. Nei, det stemmer ikke. Tørrshampo er helt ok å bruke, med måte, og det finnes mange typer som ikke tørker ut håret. Anonymkode: e1dc8...b9a
klarinetta Skrevet 16. november 2022 #6 Skrevet 16. november 2022 AnonymBruker skrev (På 11.11.2022 den 12.53): Nei, det stemmer ikke. Tørrshampo er helt ok å bruke, med måte, og det finnes mange typer som ikke tørker ut håret. Anonymkode: e1dc8...b9a Fint at det fins. Kanskje du kan gi meg noen navn også da? 😁
C8H10N4O2 Skrevet 16. november 2022 #7 Skrevet 16. november 2022 Den eneste jeg klarer å bruke i alle fall. Lukter litt da, men det er fullt levbart. Jeg er vanligvis veldig følsom for parfymelukt, men denne går fint.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #8 Skrevet 16. november 2022 Elsker Løwengrip sin🙌 Anonymkode: 1d78a...d92
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #9 Skrevet 16. november 2022 Av alle ting så lager jeg selv nå og er mest fornøyd med den 😅 Tar maizena og kakao (sistnevnte fordi jeg har brunt hår), koster det på med pudderkost og fordeler godt. Eneste som ikke klør i hodebunnen faktisk 🤷♀️ Anonymkode: 30405...89e 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #10 Skrevet 16. november 2022 Jeg er sensitiv på lukter, men Baptiste funker best likevel. Opplever ikke at det tørker ut håret, for jeg bruker det alle dager jeg ikke vasker håret. Vasker håret knappe 2 ganger i uka og bruker hårkur hver 2./3. gang. Det er viktig å bruke tørrsjampoen riktig, lærte det av en frisør. Greier igjennom håret, sprayer på litt på toppen med passelig avstand og lar det stå i 3-5 min. Så snur jeg hodet opp ned og rister forsiktig med fingrene slik at restene faller ned på gulvet istedenfor ned i hodebunnen. Mulig det blir mindre lukt når jeg ikke går med så mye rester av produktet på meg. Anonymkode: 7060b...360 1
Avstand Skrevet 23. november 2022 #11 Skrevet 23. november 2022 AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 16.37): Er det noen som kan anbefale en tørrsjampo for fett hår og flass som ikke tørker ut håret og ikke er så sterk? Anonymkode: 46048...e00 Jeg har prøvd en del forskjellige og Batiste er den eneste jeg kan anbefale så langt. Jeg brukte den 1 uke uten å vaske håret og det anbefaler jeg ikke da håret ble veldig tørt. Jeg vet ikke om det finnes noen tørrsjampo som kan brukes over tid uten å tørke ut håret. Utenom det har Joico en veldig bra. Ligg unna Tease og Proffs! Disse gjorde håret bare seigt og hendene mine ble farget brune når jeg tok meg i håret. På Normal har de også en god en. Husker ikke navnet, men tror det er et italiensk merke, flasken er gul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå