Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg selger en del klær på Finn for en billig penge. Her for en stund tilbake var det en dame som ville komme hjem til meg å prøve noen av klærne. Jeg tenkte " ok" , det må vel gå. Da hun kom prøvde hun flere av klærne, gikk frem og tilbake i speilet, men endte med at hun ikke skulle ha noen av de. Nå har ennå en spurt om å få komme å prøve en kjole og en topp. Jeg er ikke komfortabel med at de skal inn på mitt rom og prøve og plukke i alt tøyet. Vil helst selge over post eller " ved døren" - at de bare henter. Hva gjør dere når folk vil hjem til dere å prøve klær? 

Anonymkode: 43c22...9cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skriv det i annonsen, at det ikke er mulighet for å prøve klærne.

Anonymkode: 32f09...951

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Enig i personen over, men betalingsviljen min ville vært betydelig redusert hvis jeg ikke visste om klærne passet. 

Jeg kjøpte feks en pose med topper på finn for 200 kr. Det var rundt 20 stk så veldig billig og derfor veldig godt fornøyd med kjøpet selv om halvparten ble skrotet, den andre halvparten bruker jeg i blant og noen få utvalgte er en av mine største favoritter. 

Anonymkode: 8a9b5...2df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lar de prøve klær på badet. Men vi har to bad og ene badet er ganske tomt og ingenting verdifullt der og det er rett ved inngangsdøren. Ville aldri sluppet fremmede fra Finn lenger inn i huset for å prøve klær. 

Anonymkode: 4b6a1...cae

• Liker 2
Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg ville ikke sluppet folk inn her for å prøve klær. Da må de inn på soverommet siden det er der jeg har speil som er stort nok til å se, men det er jeg ikke komfortabel med. Jeg har bare opplevd en som ville komme hjem og prøve. De andre har bare kjøpt plagget uten å prøve det.

Jeg skjønner at folk ønsker å prøve, men jeg synes også at folk må ha forståelse for at folk ikke ønsker fremmede inn i hjemmet deres.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ende opp med å ta den samme runddansen mange ganger. Si nei hvis du ønsker det.

Jeg lot nylig en dame prøve en jakke her, da dro jeg det store speilet ut i gangen. Det var fordi jakka var dyr og litt for spesielt interesserte. Hadde ikke tillatt det ellers.

Anonymkode: 957ba...be1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om det er noe dyrt er det greit om de skal ha det om det passer. For mer vanlige klær, nei da får de ta sjansen.

Anonymkode: 2e7b2...99d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver ikke butikk, så nei jeg tilbyr ikke prøverom. De får se på bildene, lese teksten og evt. stille meg spørsmål. Hvis de ikke kan bruke klærne får de selge dem videre. 

Anonymkode: 02179...c39

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ingen butikk så jeg hadde (selvsagt) aldri latt en fremmed komme inn i mitt hjem for å prøve klær. Dersom de ikke vet hvilken størrelse de bruker i merket så får de enten dra til en butikk for å prøve eller selge plagget igjen dersom det ikke skulle passe. 

Anonymkode: 84436...17f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I guds navn. Finn-shopping med prøverom. Har aldri hørt om det før. Det ville jeg aldri godtatt. 

Kjøp plagget slik det foreligger, eller la være! Man driver ikke butikk!

Anonymkode: 2f4a8...b14

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både kjøpt og solgt og gitt bort klær på finn. Og det jeg har gjort er som de andre foreslår her at de selges ut fra bildene. Altså på eget ansvar. Jeg har hatt mye bomkjøp selv, men det er del av gamet. Verst syntes jeg det er når man oppdager at de såkalte klærne som skal være hele og fine har en del hull og heller ikke er den annonserte str. 

Anonymkode: 9fc33...c72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt nei. 

Anonymkode: c851d...3b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tilbakemeldinger☺️ da tenker flere som meg ,og jeg kan avslutte  "prøverommet" . 

Anonymkode: 43c22...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Jakker og sko lar jeg folk få prøve for det er er bare å prøve i gangen, andre plagg lar jeg ikke folk få prøve

Anonymkode: 2ea9d...03d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke solgt mye, men heller ikke pentøy. Solgt noen collegegensere, hettegensere og Adidas treningsjakker og de er litt mer baggy og folk vet stort sett størrelsen. Ville ikke sluppet inn folk hjemme for å prøve skjorter eller jeans nei. 

Anonymkode: 2d40f...456

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke solgt mye, men heller ikke pentøy. Solgt noen collegegensere, hettegensere og Adidas treningsjakker og de er litt mer baggy og folk vet stort sett størrelsen. Ville ikke sluppet inn folk hjemme for å prøve skjorter eller jeans nei. 

For øvrig aldri fått klager heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg tilbyr kjøpere å prøve, men jeg selger dyre klær, og kun få plagg. Er ikke komfortabel med å selge noe dyrt til misfornøyde kjøpere. Foretrekker faktisk kjøpere som kommer og ser/prøver først.

Anonymkode: c3c04...3ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to brudekjoler jeg ønsker å selge, men har lurt på hvordan jeg skal gjøre det om de ber om å få prøve. Er også redd det skal avsetter flekker fra sminke etc.på kjolene. 

Anonymkode: 7a140...cf6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...