AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Jeg er gift på 11. året med en fin fyr, og vi har 2 barn. Har også et godt øye til sjefen min på jobb, og vet at han har lyst på meg også! Jeg er sååå fristet 😛 Hvor stor er egentlig sjansen for at dette er en dårlig idé? Anonymkode: e9db9...6db 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Du klarer å tenke sjøl hvor dum. Idé det er å legge seg etter han. Hjernen fungerer selv om du tenner på han Anonymkode: 2c9ea...c62 2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Megadårlig ide. Jeg har vært innblandet i noe liknende og det endte med at sjefen måtte si opp jobben og flytte. Det var svært lett å se hva som foregikk. Anonymkode: 4c057...b49 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Du tenner sikkert på han pga maktforholdet. Anonymkode: 4d074...9ac 1
Falkefugl Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 (endret) Utrolig dårlig idé på alle mulige måter, ingen positive utfall annet enn å tilfredsstille din egen lyst. Du hadde såret både din mann og dine barn, og sannsynligvis også skammet deg utrolig mye når begjæret etter sjefen forsvinner og du innser hvor dumt det var å være utro, og i tillegg med sjefen. Hvis du har noe selvrespekt lar du være. Endret 3. mai 2022 av Falkefugl
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 Hadde tenkt på barna -ikke kult å få vite at mamma har hatt seg med sjefen sin. Sånt blir alltid oppdaget og så lenge man ikke tenker det er ens livs store kjærlighet i lengden hadde jeg latt vær. Mer fair å skille seg og bli singel da -så har man helt frie tøyler til å gjøre hva man vil. Det er garantert noen som blir såra oppi det. Anonymkode: 62cc5...5ca
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Skrevet 3. mai 2022 Ganske dårlig idé. Jeg tror på kjødets lyst og sjelens ubotelige ensomhet, men her er det litt for mye som kan gå galt. Anonymkode: 7cc8b...783
Bamseklemmer Skrevet 3. mai 2022 #10 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er gift på 11. året med en fin fyr, og vi har 2 barn. Har også et godt øye til sjefen min på jobb, og vet at han har lyst på meg også! Jeg er sååå fristet 😛 Hvor stor er egentlig sjansen for at dette er en dårlig idé? Anonymkode: e9db9...6db Når det dunker som værst i musa di, forsvinner mye av fornuften😅 tenk heller hvor kleint det blir når ereksjonen forsvinner, og hvor vått og mørbanket du kjennes ut i underlivet på turen hjem😉
Gjest Geitis Skrevet 3. mai 2022 #11 Skrevet 3. mai 2022 Det er 100% garantert en dårlig ide. På den andre siden, hvor stor sjanse er det at det kommer noe bra ut av dette? Annet enn midlertidig spenning?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #12 Skrevet 3. mai 2022 Og jeg har lyst på bilen til naboen..... Anonymkode: c0956...075 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå