Thea Skrevet 16. oktober 2002 #1 Del Skrevet 16. oktober 2002 Har vært på Spa-kur-bad i helga med Kjell Magne Bondevik. Vi ble tatt meget godt vare på og fikk barert av oss den gode vinterpelsen vår nå som sola begynner å skinne på alvor og varmer våre frosne kropper. Så her er jeg da, rånende(kjørende) rundt i Drammen sentrum. Grunnen til de nogent brå bevegelsene er at skal man ha sjans til å kjøre over fartsgrensa og unngå disse sære opphøyningene midt på veien, som forøvrig er over alt på veiene i Drammen :-? , så mååååå ting skje fort. Resultatet til Kjell Magne ble det så som så med, så det ripper vi ikke opp noe særlig i. Næh Her er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 16. oktober 2002 #2 Del Skrevet 16. oktober 2002 Det er en meget rå bil de kjører! Diva.. Det merket er det ikke mange av! xeyes, som bare holder på puppene sine :ler2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 17. oktober 2002 #3 Del Skrevet 17. oktober 2002 Ja dere er noen riktige babes!!! Men jeg er søtest dah!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. oktober 2002 #4 Del Skrevet 17. oktober 2002 Har vært på Spa-kur-bad i helga med Kjell Magne Bondevik. Vi ble tatt meget godt vare på og fikk barert av oss den gode vinterpelsen vår nå som sola begynner å skinne på alvor og varmer våre frosne kropper. Så her er jeg da, rånende(kjørende) rundt i Drammen sentrum. Grunnen til de nogent brå bevegelsene er at skal man ha sjans til å kjøre over fartsgrensa og unngå disse sære opphøyningene midt på veien, som forøvrig er over alt på veiene i Drammen :-? , så mååååå ting skje fort. Resultatet til Kjell Magne ble det så som så med, så det ripper vi ikke opp noe særlig i. Næh Her er jeg .......men for en farge på teksten thea ! ...*grøsse* *jasmin-på-villspor * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 18. oktober 2002 Det var det nærmeste jeg kom rosa Men for å mætchje diva personaliteten min kan jo denne passe like greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 18. oktober 2002 #6 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jeg hadde mine mistanker om at Kjell Magne var dekket av pels, men jheg ante ikke at du var det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 18. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 18. oktober 2002 Jo da, hvis du la merke til den forrige avateren jeg hadde så. Jeg synes hvertfall forbedringa ble stooooor :D Kjell Magne ble Valgerd S.H`s look alike han nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå