Gå til innhold

Look at mi.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på Spa-kur-bad i helga med Kjell Magne Bondevik. Vi ble tatt meget godt vare på og fikk barert av oss den gode vinterpelsen vår nå som sola begynner å skinne på alvor og varmer våre frosne kropper.

Så her er jeg da, rånende(kjørende) rundt i Drammen sentrum. Grunnen til de nogent brå bevegelsene er at skal man ha sjans til å kjøre over fartsgrensa og unngå disse sære opphøyningene midt på veien, som forøvrig er over alt på veiene i Drammen :-? , så mååååå ting skje fort.

Resultatet til Kjell Magne ble det så som så med, så det ripper vi ikke opp noe særlig i. Næh :wink:

Her er jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en meget rå bil de kjører! Diva.. Det merket er det ikke mange av! :ler2:

xeyes, som bare holder på puppene sine :ler2: :ler2: :ler2:

Skrevet

Ja dere er noen riktige babes!!!

Men jeg er søtest dah!!!

:wink:

Skrevet
Har vært på Spa-kur-bad i helga med Kjell Magne Bondevik. Vi ble tatt meget godt vare på og fikk barert av oss den gode vinterpelsen vår nå som sola begynner å skinne på alvor og varmer våre frosne kropper.

Så her er jeg da, rånende(kjørende) rundt i Drammen sentrum. Grunnen til de nogent brå bevegelsene er at skal man ha sjans til å kjøre over fartsgrensa og unngå disse sære opphøyningene midt på veien, som forøvrig er over alt på veiene i Drammen :-? , så mååååå ting skje fort.

Resultatet til Kjell Magne ble det så som så med, så det ripper vi ikke opp noe særlig i. Næh :wink:

Her er jeg :)

.......men for en farge på teksten thea ! ...*grøsse* :briller:

*jasmin-på-villspor *

Skrevet

Det var det nærmeste jeg kom rosa :ler: Men for å mætchje diva personaliteten min kan jo denne passe like greit :wink:

Skrevet

Jeg hadde mine mistanker om at Kjell Magne var dekket av pels, men jheg ante ikke at du var det?!

Skrevet

Jo da, hvis du la merke til den forrige avateren jeg hadde så. Jeg synes hvertfall forbedringa ble stooooor :D Kjell Magne ble Valgerd S.H`s look alike han nå :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...