AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Hvis familien er liten. Kjedelig med for få folk. Anonymkode: 4ec6f...a34
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 I de konfirmasjonene jeg har vært i er det; Konfirmantens; oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onkler, søskenbarn. Faddere. I tillegg har jeg opplevd at søsken av besteforeldre er invitert. Og i noen tilfeller søskenbarn av foreldre om familien er liten, og man ellers har god kontakt. Det avhenger rett og slett av hvem man omgås ellers. Anonymkode: 6c095...11d 1
Ullvott Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Vi har vært gjester i en konfirmasjon hvor vi verken var slekt/familiemedlemmer eller faddere, men rett og slett viktige og nære personer for konfirmanten og konfirmantens familie i oppveksten. Jeg hadde nære familievenner (men som ikke var faddere) i min egen konfirmasjon også. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Besteforeldre, faddere, tanter og onkler, søskenbarn. Anonymkode: c259d...36a
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Vi hadde konfirmasjon nylig, og siden det er både skilte foreldre og besteforeldre ble det jo automatisk litt flere men hos oss inviterte vi: Besteforeldre (m/ følge for de som er skilt) Min svigermor (Ikke biologisk farmor, men likevel veldig nær) Tanter og onkler med barn Faddere med barn Noen familievenner med barn Vi ble rundt 40 stk totalt. Anonymkode: e1a7a...add
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 Besteforeldre, tanter, onkler og fettere+kusiner. Vi var 22. Er bare kjedelig om du har en kjedelig familie. Anonymkode: aecc9...4d7 2
Sola de Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 Hadde hele slekta som bodde på stedet i min, samt naboer og venner av familien.
Strikkemamsen Skrevet 4. mai 2022 #8 Skrevet 4. mai 2022 (endret) Faddere, besteforeldre, onkler, tanter, søskenbarn, venner m fam og litt mer perifer familie som vi har god kontakt med vi blir 42 Endret 4. mai 2022 av Strikkemamsen
Serafina. Skrevet 4. mai 2022 #10 Skrevet 4. mai 2022 Søsken, foreldre, steforeldre, besteforeldre med nye partnere hvis de er skilt, søskenbarn også med partner, tanter og onkler, faddere med familie, venner av konfirmanten, vennefamilier. Jeg har blitt i invitert i barna til venners konfirmasjon sammen med resten av vennegjengen inkludert barna. Det er veldig koselig.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #11 Skrevet 4. mai 2022 Besteforeldre Tanter, onkler og søskenbarn To av foreldrenes tante/onkelpar Konfirmantens fars søskenbarn med familie. (Mors side med søskenbarn med familie ville øke antallet fra 35 stk til nærmere 80, derfor kun fars side da de og har vært nærmere konfirmanten hele livet) Anonymkode: 49173...ea9
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2022 #12 Skrevet 7. mai 2022 Konfirmantens besteforeldre, tanter/onkler og fettere/kusiner. Vi blir 18 hvis alle kommer. Konfirmanten kjenner ikke foreldrenes tanter/onkler/øvrig familie siden de bor spredt. Har ikke venner å invitere heller. Anonymkode: ae487...161
Arkana Skrevet 9. mai 2022 #13 Skrevet 9. mai 2022 Vi kommer til å invitere besteforeldre, konfirmantens tanter, onkler og søskenbarn og så mannens tante og hennes datter/mannens søskenbarn. Ingen andre av våre tanter/onkler og søskenbarn er invitert, men akkurat disse to bor nær oss og vi sees jevnlig så det føles naturlig, mens de andre bor langt unna og vi har ikke nevneverdig forhold til dem. Vi er en liten familie så vi blir 20 til sammen.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #14 Skrevet 11. mai 2022 Er det noen som inviterer noen venner av konfirmanten? Eks bestekompis/klassekompis (som ikke konfirmeres samme dag selvsagt)? Anonymkode: 28d5c...aaa 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #15 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er det noen som inviterer noen venner av konfirmanten? Eks bestekompis/klassekompis (som ikke konfirmeres samme dag selvsagt)? Anonymkode: 28d5c...aaa En venn er invitert Anonymkode: e1a28...1b5
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #16 Skrevet 11. mai 2022 Vi er liten familie, så vi har pleid å invitere: konfirmantens oldeforeldre, besteforeldre, tanter, onkler, søskenbarn og faddere. I tillegg har vi bedt (for at det skal bli et selskap, og ikke bare som en bursdag): faddere til søsken, nabo/vennefamilier og venner av konfirmanten (2 - 3 stk). Da har vi endt opp på at vi er maks 30 stykker. Anonymkode: 17248...821
Serafina. Skrevet 11. mai 2022 #17 Skrevet 11. mai 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det noen som inviterer noen venner av konfirmanten? Eks bestekompis/klassekompis (som ikke konfirmeres samme dag selvsagt)? Anonymkode: 28d5c...aaa Ja, det er ganske vanlig har jeg inntrykk av. Jeg har vært i konfirmasjoner der venner med og uten foreldre og søsken er invitert, da som vennefamilier.
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #18 Skrevet 11. mai 2022 Tråd-starter skriver jo nettopp at dem ikke har noe særlig familie altså. 0g så kommer det masse folk og begynner å skrive både besteforeldre og oldeforeldre. Pluss all verdens søskenbarn, og så videre. Anonymkode: 85b4b...366 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #19 Skrevet 11. mai 2022 Vi har tanter, onkler, besteforeldre, søskenbarn, faddere og venner som er svært nære Anonymkode: db51c...a39
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2022 #20 Skrevet 11. mai 2022 Har liten familie. Dersom vi bare hadde invitert konfirmantens besteforeldre, onkel, tante og søskenbarn, samt naturligvis oss foreldre og søsken, ville vi blitt 11. Derfor utvidet vi med noen av oss foreldres tanter, onkler og søskenbarn. Men her tok vi ikke med fra alle kanter. Gjorde et utvalg ut fra hvem konfirmanten har hatt kontakt med. Og to venninner ble invitert. Ble da 24. Anonymkode: b8f72...465
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå