Natta1980 Skrevet 3. mai 2022 #1 Del Skrevet 3. mai 2022 noen som har noe erfaring med slanking og det å spise mye knekkebrød og kokte egg? hva med å også adde tunfisk og laks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg gikk ned mye når jeg spiste mye knekkebrød. Det er både kalorifattig og mettende. Ikke så spennende da. Anonymkode: 8a8d3...67d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg spiste mye knekkebrød (wasa husman, ikke disse kaloribombene) da jeg gikk ned i vekt. Spiser også hvertfall 2 egg om dagen. Men hadde jo mye frukt og grønnsaker, samt middag hver dag. Til middag prøver jeg å ha rent kjøtt/fisk/kylling, grønnsaker og oftest potet eller litt ris. Anonymkode: c2a61...b5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta1980 Skrevet 3. mai 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 3. mai 2022 så bra hva slags pålegg brukte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg spiser massevis av kokte egg, på knekkebrød eller i lomper sammen med salat🥰 funker helt utmerket! Anonymkode: dbae2...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg spiste mye knekkebrød (wasa husman, ikke disse kaloribombene) da jeg gikk ned i vekt. Spiser også hvertfall 2 egg om dagen. Men hadde jo mye frukt og grønnsaker, samt middag hver dag. Til middag prøver jeg å ha rent kjøtt/fisk/kylling, grønnsaker og oftest potet eller litt ris. Anonymkode: c2a61...b5d Den har jo ikke færre kalorier da Anonymkode: 997ad...464 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #7 Del Skrevet 3. mai 2022 Natta1980 skrev (25 minutter siden): så bra hva slags pålegg brukte dere? Jeg brukte kremost, brunost, salami, avokado, leverpostei, røkelaks osv. Det meste egentlig. Anonymkode: 8a8d3...67d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Del Skrevet 3. mai 2022 Natta1980 skrev (7 timer siden): noen som har noe erfaring med slanking og det å spise mye knekkebrød og kokte egg? hva med å også adde tunfisk og laks? Fisk har mye godt fett i seg og proteiner hvor begge deler holder deg mett lenge. Egg har mye proteiner i seg. Ville heller laget eggerøre eller omelett og kuttet ut knekkebrød da det ofte kan gi en rask stigning i blodsukkeret. Men funker det for deg, kjør på. Det viktigste for vektnedgang er å være i kaloriunderskudd og spise sunn næringsrik mat. Anonymkode: f1796...f16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Den har jo ikke færre kalorier da Anonymkode: 997ad...464 Har du sett kaloriinnholdet til disse sunne hjemmelagde knekkebrødene som nesten kun inneholder nøtter, frø og kjerner? De er samtidig supertunge i forhold til wasa husmann. Tro meg, jeg har regnet på det. Kun wasa husmann på meg. Av pålegg bruker jeg ofte et med et kokt egg, og ett med mager cottage cheese+skinke+paprika+agurk Anonymkode: c2a61...b5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå