AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Har fått med meg litt av rettsaken mellom Johnny Depp og Amber Heard. Det kommer frem at alle påstandene om fysisk vold fra Johnny Depp bare er rent oppspinn, vitner som dementerer alt sammen. Hun har fabrikkert historier som om hun var på filmsettet. Som om ikke det er nok så viser det seg at det er hun som er den som har utøvd fysisk vold. Hva gjelder psykisk og verbal vold, og mulig materiell vold for alt jeg vet så er de vel like forskrudde begge to. Sitter her og tenker, hvor mange andre menn er det som er utsatt for dette? Hvor kvinnene har enerett på å anklage mannen for fysisk vold, men så viser det seg at det er kvinnen selv som er voldsutøveren mens mannen bare prøver å backe ut av konflikten. Andre som sliter litt med å tro på kvinner etter alt som har kommet frem i nyhetene om denne saken? Anonymkode: 7cf5b...c35 2 2 8
Populært innlegg Minitroll Skrevet 3. mai 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 3. mai 2022 Amber Heard er vel neppe representativ for alle kvinner. 64 1 19
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Du sliter med å stole på alle kvinner fordi ėn nå er ute i media og ljuger? Anonymkode: 1eec7...339 42 7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Andre som sliter litt med å tro på kvinner etter alt som har kommet frem i nyhetene om denne saken? Nei. Overhodet ikke. Men, jeg er enig i at vi burde tro mer på menn som står frem. Det er nok mørketall der, fordi vi (samfunnet, både kvinner og menn) er for dårlige på å ta i mot disse. Anonymkode: 75249...1dd 11 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Du kan slappe helt av, det går andre veien også. Og uten å sitte på noe statistikk så tror jeg det er MYE vanligere. Han slår meg bare når han er full. Det har bare skjedd to ganger. Han slår iallefall ikke barna. Anonymkode: 38327...7b8 20 1 8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Andre som sliter litt med å tro på kvinner etter alt som har kommet frem i nyhetene om denne saken? Anonymkode: 7cf5b...c35 Nei. Teit generalisering. Ingenting jeg har sett tyder på at hun er representativ for kvinnelige voldsofre. Anonymkode: 1e7c8...240 15
Silva Pluvialis Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 Merkelig innlegg. De aller fleste lyver ikke om å ha vært utsatt for vold. Hvorfor trekke den konklusjonen basert på én løgner? Hun er ikke alle. 13
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 Jeg har faktisk tenkt tanken på at denne saken gjør at jeg som kvinne får det enda vanskeligere med å få snakket om min sak. Anonymkode: ef0c4...c80 6 3 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Skrevet 3. mai 2022 Tvillingsjel skrev (5 minutter siden): Merkelig innlegg. De aller fleste lyver ikke om å ha vært utsatt for vold. Hvorfor trekke den konklusjonen basert på én løgner? Hun er ikke alle. Det er de eneste musklene en kvinne kan bruke, klart det er mye løgn ute å går blandt kvinner😂 Anonymkode: 13575...c54
Nymerïa Skrevet 3. mai 2022 #10 Skrevet 3. mai 2022 Det faktumet at det skal så lite til for at du mistror kvinner som har vært utsatt for vold sier meg at du i utgangspunktet ikke har hatt særlig sympati for saken. 20 8
Rhodiola Skrevet 3. mai 2022 #11 Skrevet 3. mai 2022 Nei. Det gjør at jeg mister tiltro til Amber Heard, og det jeg tenker er at det snakker til hennes karakter. Jeg vil være så påståelig at jeg sier at det er sånne ting som blottlegger grunnlaget for hvem du er som person. 9
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #12 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg har faktisk tenkt tanken på at denne saken gjør at jeg som kvinne får det enda vanskeligere med å få snakket om min sak. Anonymkode: ef0c4...c80 Har tenkt det samme. Har veid veldig for og mot å anmelde eksen, men vet ikke om jeg tør nå. Hvis alt blir offentlig og alle skal gå rundt og mene noe om hvordan ansiktet mitt ser ut, hvor falsk jeg er, hvilke psykiske sykdommer jeg har, at jeg gjorde noe først - tanken gjør meg kvalm av redsel. Anonymkode: 051bb...50c 4 1
Diezel Skrevet 3. mai 2022 #13 Skrevet 3. mai 2022 Hmm - ja det er rart hvordan media kan farge meninger. Etter å ha hørt om Harvey Weinstein var det jo lett å trekke konklusjonen at alle menn er drittsekker. Men jeg gjør jo ikke det siden jeg klarer å tenke at det er én person som ikke representerer alle.. Akkurat som at Amber Heard ikke er representativ for alle damer.. Synes den saken bare er trist - nettopp fordi det skaper slike holdninger som de TS nå har. de aller aller fleste kvinner som er utsatt for hold enten fysisk eller psykisk overdriver ikke - heller motsatt. 5 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #14 Skrevet 3. mai 2022 Ja….så det at Heard har innovertiss er essensen her? Anonymkode: 8e503...e3a 2
lillevill Skrevet 3. mai 2022 #15 Skrevet 3. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fått med meg litt av rettsaken mellom Johnny Depp og Amber Heard. Det kommer frem at alle påstandene om fysisk vold fra Johnny Depp bare er rent oppspinn, vitner som dementerer alt sammen. Hun har fabrikkert historier som om hun var på filmsettet. Som om ikke det er nok så viser det seg at det er hun som er den som har utøvd fysisk vold. Hva gjelder psykisk og verbal vold, og mulig materiell vold for alt jeg vet så er de vel like forskrudde begge to. Sitter her og tenker, hvor mange andre menn er det som er utsatt for dette? Hvor kvinnene har enerett på å anklage mannen for fysisk vold, men så viser det seg at det er kvinnen selv som er voldsutøveren mens mannen bare prøver å backe ut av konflikten. Andre som sliter litt med å tro på kvinner etter alt som har kommet frem i nyhetene om denne saken? Anonymkode: 7cf5b...c35 Amber heard er hysterisk I de diskusjonene hun har tatt opp, mens Depp er rolig, omsorgsfull og god, samtidig som har setter grenser. Hun var nok veldig redd for at han skulle gå ifra henne. Det var jo det hun gråt sånn for, når hun hadde kuttet av han fingeren. Jeg tror at veldig kjente menn med mye makt og rikdom kan bli offer for slike syke mennesker, og at så klart mye makt og rikdom gjør noe med psyken til personen, stresser de, får de til å føle at de er "overmennesker" osv. Jeg forstår ikke helt poenget ditt da, mener du at Amber er som alle kvinner og at Pitt er som alle menn? Er du Pitt, liksom? 🤔 Endret 3. mai 2022 av lillevill 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #16 Skrevet 3. mai 2022 lillevill skrev (30 minutter siden): Amber heard er hysterisk I de diskusjonene hun har tatt opp, mens Depp er rolig, omsorgsfull og god, samtidig som har setter grenser. Hun var nok veldig redd for at han skulle gå ifra henne. Det var jo det hun gråt sånn for, når hun hadde kuttet av han fingeren. Jeg tror at veldig kjente menn med mye makt og rikdom kan bli offer for slike syke mennesker, og at så klart mye makt og rikdom gjør noe med psyken til personen, stresser de, får de til å føle at de er "overmennesker" osv. Jeg forstår ikke helt poenget ditt da, mener du at Amber er som alle kvinner og at Pitt er som alle menn? Er du Pitt, liksom? 🤔 Har hun kuttet av han fingeren også? Ts Anonymkode: 7cf5b...c35 1
Isambard Skrevet 3. mai 2022 #17 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har hun kuttet av han fingeren også? Ts Anonymkode: 7cf5b...c35 Hun kastet en flaske på ham sånn at han fikk kuttet av fingertuppen. Jeg synes det er bra at en sånn sak komer ordentlig opp i lyset. Akkurat det med at kvinner lyver om vold tror jeg er sjeldent, men det er greit å få frem at noen kvinner utøver vold. Det er ikke fullt så sjeldent. 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #18 Skrevet 3. mai 2022 Isambard skrev (2 minutter siden): Hun kastet en flaske på ham sånn at han fikk kuttet av fingertuppen. Jeg synes det er bra at en sånn sak komer ordentlig opp i lyset. Akkurat det med at kvinner lyver om vold tror jeg er sjeldent, men det er greit å få frem at noen kvinner utøver vold. Det er ikke fullt så sjeldent. Hva er det med alle disse gale kvinnene som slipper unna og som får mannen til å være syndebukken? Leste en annen studie her fra NTNU om vold i nær relasjoner. Viser seg at kvinner er de som utøver mest fysisk, psykisk og verbal vold. Likevel så fokuserer media og politikere kun på vold fra menn. Nei, nå skal jeg aldri mer tro på noen kvinner som sier de er utsatt for vold. Er helt sikkert bare det samme spillet som Amber holder på med, flytte fokus over på mannen uten å erkjenne at de selv har gjort noe. Anonymkode: 7cf5b...c35
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #19 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er det med alle disse gale kvinnene som slipper unna og som får mannen til å være syndebukken? Leste en annen studie her fra NTNU om vold i nær relasjoner. Viser seg at kvinner er de som utøver mest fysisk, psykisk og verbal vold. Likevel så fokuserer media og politikere kun på vold fra menn. Nei, nå skal jeg aldri mer tro på noen kvinner som sier de er utsatt for vold. Er helt sikkert bare det samme spillet som Amber holder på med, flytte fokus over på mannen uten å erkjenne at de selv har gjort noe. Anonymkode: 7cf5b...c35 Da kan jeg si at alle menn er voldtektsmenn siden jeg ble seksuelt misbrukt som tenåring. Sånn. Anonymkode: 9d578...aaa 8
Gjest theTitanic Skrevet 3. mai 2022 #20 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har fått med meg litt av rettsaken mellom Johnny Depp og Amber Heard. Det kommer frem at alle påstandene om fysisk vold fra Johnny Depp bare er rent oppspinn, vitner som dementerer alt sammen. Hun har fabrikkert historier som om hun var på filmsettet. Som om ikke det er nok så viser det seg at det er hun som er den som har utøvd fysisk vold. Hva gjelder psykisk og verbal vold, og mulig materiell vold for alt jeg vet så er de vel like forskrudde begge to. Sitter her og tenker, hvor mange andre menn er det som er utsatt for dette? Hvor kvinnene har enerett på å anklage mannen for fysisk vold, men så viser det seg at det er kvinnen selv som er voldsutøveren mens mannen bare prøver å backe ut av konflikten. Andre som sliter litt med å tro på kvinner etter alt som har kommet frem i nyhetene om denne saken? Anonymkode: 7cf5b...c35 En kvinne lyver og nå mistet du tiltro til alle kvinner? Så menn lyver aldri?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå