Gå til innhold

Fibromyalgi - hva hjelper deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har mye ledd og muskelsmerter. Hvordan fikk dere diagnosen? Har vært til flere leger med smertene inkludert revmatolog. Det sees ingen skade eller opphovnede på røntgen/ultralyd. Jeg har bare blitt sent hjem udiagnostisert. Har også søvnproblemer og er mye sliten.

Anonymkode: af3b7...71e

Det synes ikke på bilder. Fastlegen skal sette diagnosen, er nav som evt vil ha det dokumentert av revmatolog. Det er din sykdomshistorikk samtidig som andre sykdommer skal utelukkes, når det er samsvar der kan de sette diagnosen. Ingen vet sikkert hvorfor vi rammes av dette.

Anonymkode: 2f81b...589

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har mye ledd og muskelsmerter. Hvordan fikk dere diagnosen? Har vært til flere leger med smertene inkludert revmatolog. Det sees ingen skade eller opphovnede på røntgen/ultralyd. Jeg har bare blitt sent hjem udiagnostisert. Har også søvnproblemer og er mye sliten.

Anonymkode: af3b7...71e

Jeg fikk diagnosen hos fastlegen. Han tok en triggerpunkt-test og hørte på symptombeskrivelsen. Han henviste meg også til revmatolog, men henvisningen ble avvist da det ikke lenger er revmatologer som stiller fibromyalgidiagnose. 

Skrevet

Ryddet for diskusjon om medisindosering og krenkende innlegg, og svar til det. 

_popcorn_, mod

Skrevet

Følger - min mor har fibromyalgi og har så langt ikke funnet noen gode løsninger, så jeg er flue på veggen her for å samle tips, håper det er ok😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...