AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Er det beste å bare søke seg til andre plasser? Selv om man trives godt med kollegene, bortsett fra leder? Anonymkode: 11ce9...d70
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 hva om neste leder er likedan? du er jo sammen med kollegaer som sannsynligvis deler din oppfatning. ikke ligg med ham, først og fremst.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Slutter å leke hobbypsykolog. Hvis du mistrives med leder, søk en ny jobb. Anonymkode: 6b062...f69
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det beste å bare søke seg til andre plasser? Selv om man trives godt med kollegene, bortsett fra leder? Anonymkode: 11ce9...d70 Bare ikke skriv noe, si noe eller gjør noe som kan brukes mot deg i ettertid. Og skulle du ha noe på hjertet, ta det på tomannshånd uten at det kan bli gjort opptak av. Har vært borti mange typer mennesker, men etter jeg møtte en narsissist, møtte jeg min overkvinne. Fullstendig håpløs situasjon, heldigvis kom jeg meg ut av det til slutt. Anonymkode: 702b1...de6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det beste å bare søke seg til andre plasser? Selv om man trives godt med kollegene, bortsett fra leder? Anonymkode: 11ce9...d70 Er uenig i at man ikke skal våge å "synse" eller tenke over symptomene som vedkommede viser. Jeg snakket med en mann som viste alle symptomer på narsissisme, og sa ifra om det, da kan han tenke over det og gå i terapi, feks. Han var faktisk takknemlig for det. Han visste ikke hva lovebombing var en gang. Jeg har en kollega som også er litt "sånn" samt har hatt en sjef som hadde tendensene. Jeg ble veldig sliten av sjefen fordi hun hadde makt over meg, mens min kollega bare er en kollega ikke har same mulighet til å manipulere. Det er slitsomt å forholde seg til, og det er gjerne farlig med en gang man er i en situasjon er en person har mer makt, da må man trø forsiktig om de viser slike trekk. Med en gang min narc kollega avslørte seg og begynte med hersketeknikker, la hun meg fullstendig for hat, og baksnakket så mye hun greide, da hun antok at jeg gjorde det samme. Men det gjør jeg jo ikke. Anonymkode: dce36...c83 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det beste å bare søke seg til andre plasser? Selv om man trives godt med kollegene, bortsett fra leder? Anonymkode: 11ce9...d70 Bare å søke ny jobb asap! Anonymkode: ea63a...b2b 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 Skjønner at det kan være et problem ja.. Har du prøvd å sklitakle ham? Anonymkode: 12e8c...e53
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Skrevet 3. mai 2022 Nesten alle ledere er vel det🤷♀️ Anonymkode: 396cb...694
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå