AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 For ham: Fotballgal. Sitter å ser på det meste av kamper som går. Ser på analyser før kampen - og analyser etter kampen. Diskuterer hvor pasningen egentlig burde ha gått for å gitt mål. Er superflink. Men har ikke tid til oppvarming og fruen, klarer ikke en gang å legge inn pasninger som sender «henne» i mål! For henne: Filmserier og strikking. Hun sitter å ser på episoder etter episoder, mens hun strikker. Sliten og uten kondis. Er for opptatt med mønsteret på ennå en genser, men evner ikke å se eller oppdage sitt eget eller mannens «tenningsmønster»! 😜 Anonymkode: 8d115...41b 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Her vil han helst bruke kvelden på å game eller scrolle på nettet. Kan godt ha sex etterpå når han omsider vil legge seg, men da er hun trøtt og er sur fordi hun må tidlig opp på jobb og puling så seint vil spise opp verdifull sovetid. Og kronisk for lite søvn er i alle fall ikke bra for sexlysta. Anonymkode: ee305...6ce 8 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Drepen er kvinne eller mann som maser konstant på partner om sex, og som ikke tar hint eller avvisning. Anonymkode: 1ce27...72d 4 5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Å ikke ha sex på mange år er drepen for et forhold. Den ene parten nekter samboer sex for alltid. Det er bare ondskapsfullt. Anonymkode: 6d421...2de 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For ham: Fotballgal. Sitter å ser på det meste av kamper som går. Ser på analyser før kampen - og analyser etter kampen. Diskuterer hvor pasningen egentlig burde ha gått for å gitt mål. Er superflink. Men har ikke tid til oppvarming og fruen, klarer ikke en gang å legge inn pasninger som sender «henne» i mål! For henne: Filmserier og strikking. Hun sitter å ser på episoder etter episoder, mens hun strikker. Sliten og uten kondis. Er for opptatt med mønsteret på ennå en genser, men evner ikke å se eller oppdage sitt eget eller mannens «tenningsmønster»! 😜 Anonymkode: 8d115...41b Tvert i mot. Både fotballinteresse og strikking kan fint integreres i et seksualliv. Det er bare å legge inn noen seksuelle momenter. Ulike oppgaver for hver scoring feks blowjobs, en rett og en vrang gir rett til å bli slikket osv. Ikke la alt komme i veien for sex, bruk fantasien. Anonymkode: fbd8b...42e 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): en rett og en vrang gir rett til å bli slikket Anonymkode: fbd8b...42e He-he, du har aldri strikket, eller? Det tar meg ca to sek å strikke en rett og en vrang. Gubben skulle fått jobba hvis hver rette og vrange skulle føre til oralsex🤣🤣 Anonymkode: 6af10...193 7
911 Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Å ikke ha sex på mange år er drepen for et forhold. Den ene parten nekter samboer sex for alltid. Det er bare ondskapsfullt. Anonymkode: 6d421...2de Om min samboer hadde sagt dette til meg hadde blitt et åpent forhold uten at jeg hadde spurt hva hun hadde syntes om det. Enig med AB; dette er bare ondskapsfullt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): He-he, du har aldri strikket, eller? Det tar meg ca to sek å strikke en rett og en vrang. Gubben skulle fått jobba hvis hver rette og vrange skulle føre til oralsex🤣🤣 Anonymkode: 6af10...193 Jeg så den komme faktisk, men det er det eneste strikkeuttrykket jeg kan. Jeg ville uansett elsket å gjøre det hvert andre sekund, no problem, bring it on 😅 Anonymkode: fbd8b...42e 1
Bamseklemmer Skrevet 3. mai 2022 #9 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): For henne: Filmserier og strikking. Hun sitter å ser på episoder etter episoder, mens hun strikker. Sliten og uten kondis. Er for opptatt med mønsteret på ennå en genser, men evner ikke å se eller oppdage sitt eget eller mannens «tenningsmønster»! 😜 Jeg koser meg hvis dama strikker, jeg synes det er en koselig lyd. Men hun tar da vel ikke med seg strikkinga på senga? da har jeg isåfall ikke klart å imponert henne seksuellt, så da må jeg bare godta at jeg er et null da😅 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #10 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg så den komme faktisk, men det er det eneste strikkeuttrykket jeg kan. Jeg ville uansett elsket å gjøre det hvert andre sekund, no problem, bring it on 😅 Anonymkode: fbd8b...42e Hva med en omgang med rund pinne for hver omgang på rundpinne?😉😉 Anonymkode: 6af10...193 1
feliek54 Skrevet 3. mai 2022 #11 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For ham: Fotballgal. Sitter å ser på det meste av kamper som går. Ser på analyser før kampen - og analyser etter kampen. Diskuterer hvor pasningen egentlig burde ha gått for å gitt mål. Er superflink. Men har ikke tid til oppvarming og fruen, klarer ikke en gang å legge inn pasninger som sender «henne» i mål! For henne: Filmserier og strikking. Hun sitter å ser på episoder etter episoder, mens hun strikker. Sliten og uten kondis. Er for opptatt med mønsteret på ennå en genser, men evner ikke å se eller oppdage sitt eget eller mannens «tenningsmønster»! 😜 Anonymkode: 8d115...41b Jeg ser mye motor sport men ikke på bekostning av sex
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #12 Skrevet 3. mai 2022 Manglende initiativ og engasjement! Anonymkode: 0b0a1...d95 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #13 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva med en omgang med rund pinne for hver omgang på rundpinne?😉😉 Anonymkode: 6af10...193 Som sagt, kjenner bare til uttrykket en rett og en vrang, men det høres fristende ut likevel 😂 Anonymkode: fbd8b...42e
Trolltunge Skrevet 3. mai 2022 #14 Skrevet 3. mai 2022 Drepen for et sexliv er grettenhet og ugrei dialog, samt å kun komme med fysiske tilnærminger når man vil ha sex. Mener jeg. At mannen min ser fotball (jeg er ikke interessert), og at jeg har andre interesser han ikke er interessert i, det påvirker derimot ikke vårt sexliv. Det er helt greit. 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #15 Skrevet 3. mai 2022 Drepen for et sexliv er en partner som ligger som en sakkosekk under sex og lar den ene gjør jobben HVER gang. Hadde det sånn med eksen og ble drittlei av sex. Anonymkode: d743d...612 3
Trolltunge Skrevet 3. mai 2022 #16 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Drepen for et sexliv er en partner som ligger som en sakkosekk under sex og lar den ene gjør jobben HVER gang. Hadde det sånn med eksen og ble drittlei av sex. Anonymkode: d743d...612 Jepp. Dette også. Slike late og egoistiske menn har tatt lysten fra meg i to tidligere forhold. 4
Hr. Aktiv Skrevet 3. mai 2022 #17 Skrevet 3. mai 2022 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Jepp. Dette også. Slike late og egoistiske menn har tatt lysten fra meg i to tidligere forhold. Hva med slike kvinner da? Må vi bare akseptere det? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #18 Skrevet 3. mai 2022 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Hva med slike kvinner da? Må vi bare akseptere det? Nei? Anonymkode: ee305...6ce
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #19 Skrevet 3. mai 2022 Datet en mann som både var omtenksom og «røff» - til å begynne med. Det fikk meg til å tenne. Deretter begynte han å bli mer og mer usikker, uke for uke. Eksempel: «Jeg har en følelse av at du egentlig ikke har lyst» selv om det var jeg som oftest tok inititativ. «Fortell meg hva du tenner på, så jeg jeg kan få deg til å komme», sier han, «Så klart, jeg tenner på ***». Sier jeg. Deretter reiste vi på ferie sammen. Han skrøt av (til hans forsvar; imens han var full) av at han hadde kjøpt sex. Ikke en tilfeldig gang, men hver eneste gang han hadde vært på reise +++. Han prøvde seg tidlig om morgen (0500) og jeg avviste han. Han ble furten, sto opp umiddelbart og var sur resten av dagen. Jeg prøvde å gå i dialog, men han nektet. Jeg hadde såret han dypt, sa han. Det ble ikke sex resten av turen. I følge han hadde jeg ikke de rette lystene eller behovene. Så «drepen på et sexliv»? This is it. I hvert fall i et tidlig forløp. Anonymkode: 7270c...b77 1
FrøkenFri Skrevet 3. mai 2022 #20 Skrevet 3. mai 2022 Hr. Aktiv skrev (1 time siden): Hva med slike kvinner da? Må vi bare akseptere det? Selvsagt ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå