AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Vurderer å anskaffe slyngevugge. Erfaringer? Vil den påvirke kveldslegging og natten hvor baby sover i ro? Anonymkode: ce78d...bb6
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #2 Skrevet 5. mai 2022 Vi har slyngevugge og angrer ikke på kjøpet. Ved uro er det med vårt barn lettere å ror ham i slyngevugga, og han sover godt der når han tar dupper. Ellers bruker vi en vanlig vugge inne på stua også - og bedside på soverommet. Merker ikke noen forskjell på leggingen til kvelds etter hvor han har sovet (mest) på dagtid eller noe sånt. Anonymkode: adc85...c2e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #3 Skrevet 5. mai 2022 Anbefaler slyngevugge med seng, og ikke de som er hengekøyeaktig.. jeg slet med å få ungen oppi, ikke ville den ligge der heller fordi vi begynte litt sent med den. Anonymkode: f133d...2dc
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #4 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Anbefaler slyngevugge med seng, og ikke de som er hengekøyeaktig.. jeg slet med å få ungen oppi, ikke ville den ligge der heller fordi vi begynte litt sent med den. Anonymkode: f133d...2dc Merkelig begrunnelse. Små babyer liker mye bedre de "hengekøyeaktige" som gir en liggestilling mer lik den i magen. Anbefaler virkelig slyngevugge. Hos oss forstyrret den på ingen måte nattesøvn eller annen søvn i vanlig seng, men ga rask og enkel innsovning på dagtid. (Det er forresten ikke noe galt i å bruke den som seng på natta også. Vi brukte den som reiseseng, og hang den bare i en dørkarm et sted.) Veldig kjekk hvis jeg skulle til venninner eller noe. Da tok jeg med meg baby, dørkrok og slyngevugge, og hadde baby sovende i den, mens jeg spiste mat og pratet. Anonymkode: b8153...823
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #5 Skrevet 5. mai 2022 Min likte det ikke i det hele tatt, men han ville bare bæres i bæresele uansett. Illskrek da vi prøvde slyngevugge. Anonymkode: 691de...3eb
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2022 #6 Skrevet 5. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Merkelig begrunnelse. Små babyer liker mye bedre de "hengekøyeaktige" som gir en liggestilling mer lik den i magen. Anbefaler virkelig slyngevugge. Hos oss forstyrret den på ingen måte nattesøvn eller annen søvn i vanlig seng, men ga rask og enkel innsovning på dagtid. (Det er forresten ikke noe galt i å bruke den som seng på natta også. Vi brukte den som reiseseng, og hang den bare i en dørkarm et sted.) Veldig kjekk hvis jeg skulle til venninner eller noe. Da tok jeg med meg baby, dørkrok og slyngevugge, og hadde baby sovende i den, mens jeg spiste mat og pratet. Anonymkode: b8153...823 Det er ikke anbefalt å gå fra. Bør holdes oppsyn? Hvor lenge brukte du denne? Og gikk helt ok å legge i seng påkveld og sov på natta Iden? Anonymkode: ce78d...bb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå