Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hvor glad damer er i nips, er det litt rart at 90% av all nips i verden er laget av menn. Er ikke det rart?

Anonymkode: 1fc69...84d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Med tanke på hvor glad damer er i nips, er det litt rart at 90% av all nips i verden er laget av menn. Er ikke det rart?

Mange av de kjente designere og møbeldesignere er/var menn (og da er det et navn som har vart i maaaaange år), og det har sikkert med at kvinner ikke ble sett på som likeverdige og kommer seg frem pga de er kvinner! Før måtte jo også kvinnelige kunstnere, designere, forfattere etc.. operere under mannlig navn eller ved at de brukte deres ektefelles navn! Heldigvis har det forandret seg, og det har kommet utrolig mange flinke kvinner som har fått lov til å drive med det de ønsker! Og det er supert!! 🤗

• Liker 2
Gjest Geitis
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Næh, damer liker å kjøpe ting, eller lage de selv😅 menn liker å tjene penger😬😅 synes det virker logisk jeg🙈

Skrevet

Jeg er ikke glad i nips. Det tar opp masse plass og samler masse støv som jeg må tørke av.
           Jeg liker ikke støv heller. :jolie: 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Alle damer er ikke glad i nips, du finner ikke nips i mitt hus. 

AnonymBruker
Skrevet

Vel det kommer vel av beskrivelsen av nips. Jeg syns Funko Pops, modellbiler, star wars leker, fotball plakater osv er nips. Det er det flest menn som har.  Men menn holder seg for gode til slikt, og kaller kun det kvinner interesserer seg for nips. Da blir selvsagt nips en kvinnegreie.

Anonymkode: 6ae6e...a2e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...