Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har stort sett syklus på 26-28 dager, men er nå på syklus dag 30 og har ingen tegn til mens.. 

vi hadde ubeskyttet sex syklus dag 21, men dette skal jo ha liten effekt.. 

Nå er jeg redd det er blitt kluss i syklus ellernoe..😫 

Vi skal liksom begynne prøvingen denne måneden, så det er så typisk..

flere?

Anonymkode: 1cbae...427

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min forrige syklus var slik, så jeg er spent på nåværende.

Jeg har syklus på 28-29 dager og forrige ble på 34 dager. Vet ikke helt hva som skjedde, men jeg var hvertfall ikke gravid.

Anonymkode: 790f6...b3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Min forrige syklus var slik, så jeg er spent på nåværende.

Jeg har syklus på 28-29 dager og forrige ble på 34 dager. Vet ikke helt hva som skjedde, men jeg var hvertfall ikke gravid.

Anonymkode: 790f6...b3c

Takk for svar!

Redd det skal bli kluss i syklus pga covid eller vaksinen eller noe.. selvom 29 dager er den lengste syklusen jeg har hatt siden desember. 
Tidligere har jeg mest hatt syklus på rundt 26-28, og de gangene den har vært 28 eller 29 dager så har jeg spottet noen dager før. Nå er det ingenting.. så enten kommer mensen brått denne gangen, ellers blir det en veldig lang syklus…

Skrevet

Det betyr at el ble forsinket. Det kan skje med alle. Min ble ekstra forsinket etter covid.

• Liker 2
Skrevet

Vet du når du hadde eggløsning

AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (1 time siden):

Vet du når du hadde eggløsning

Nei. Bare ut ifra appen så skulle jeg hatt eggløsning rundt 15-16 april. Mensen skulle da kommet mellom 28 og 30 ifølge appen jeg pleier å tracke med. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte eggløsningstester fredag 22 april, og tok en test en eller annen dag i løpet av den helgen.. men husker ikke dato. Den var iallefall negativ, og når vi da hadde samleie 24 april så er det vel tvilsomt at vi har truffet på noe eggløsning der. Da er det bare å fortsette å vente på mensen 🙈

AnonymBruker
Skrevet
Laura80 skrev (1 time siden):

Det betyr at el ble forsinket. Det kan skje med alle. Min ble ekstra forsinket etter covid.

Vet det, men veldig kjedelig hvis det skal bli masse tull først nå når vi skal begynne å prøve 🙈 ikke skjedd tidligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...