AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Det virker som at menn tror det er maskulint og barskt å prompe. Jo større og lengre promp, jo mer fornøyd er de. Skjønner at det må ut, men det går an å være diskré og ta hensyn. Det er ekkelt og usexy med menn som promper med vilje fordi de tror det er morsomt og tøft 🤢 Anonymkode: bce31...8d2 2
Mezzosoprena Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Menn? Alle? Jeg har aldri vært borti menn som faktisk tror at det er maskulint å prompe! De er heldigvis modne nok til ikke å mene dette.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Teatrica skrev (Akkurat nå): Menn? Alle? Jeg har aldri vært borti menn som faktisk tror at det er maskulint å prompe! De er heldigvis modne nok til ikke å mene dette. Aldri? Så mange av dem som jeg har vært borti, så trodde jeg det var vanlig. De må liksom gjøre noe ut av det og tror det er tøft. Er prompen høylytt så virker de stolt. Anonymkode: bce31...8d2
Mezzosoprena Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri? Så mange av dem som jeg har vært borti, så trodde jeg det var vanlig. De må liksom gjøre noe ut av det og tror det er tøft. Er prompen høylytt så virker de stolt. Anonymkode: bce31...8d2 Nå svarte jeg vel egentlig på menn jeg er i forhold med eller kjenner godt. Selvfølgelig har jeg vært borti menn som tror at det er morsomt eller whatever) - men de er generelt litt enkle og barnslige oppe i hodet sitt. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det virker som at menn tror det er maskulint og barskt å prompe. Jo større og lengre promp, jo mer fornøyd er de. Skjønner at det må ut, men det går an å være diskré og ta hensyn. Det er ekkelt og usexy med menn som promper med vilje fordi de tror det er morsomt og tøft 🤢 Anonymkode: bce31...8d2 Ja og sure blir de om dagen slipper gass, det er tross alt bare menn som får prompe. Så jeg sa til min samboer at jeg syns det er så feminint når han tisser så jeg vil at han skal slutte med det 🙃 Neida, gass er en naturlig del av kroppens forsøk på å kvitte seg med avfallsstoffer. Alle gjør alt dette og det er naturlig, men man kan begrense seg av ren høflighet, uansett kjønn. Anonymkode: 8342c...c80
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja og sure blir de om dagen slipper gass, det er tross alt bare menn som får prompe. Så jeg sa til min samboer at jeg syns det er så feminint når han tisser så jeg vil at han skal slutte med det 🙃 Neida, gass er en naturlig del av kroppens forsøk på å kvitte seg med avfallsstoffer. Alle gjør alt dette og det er naturlig, men man kan begrense seg av ren høflighet, uansett kjønn. Anonymkode: 8342c...c80 Om damen* Anonymkode: 8342c...c80
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 25 minutter siden, AnonymBruker said: Aldri? Så mange av dem som jeg har vært borti, så trodde jeg det var vanlig. De må liksom gjøre noe ut av det og tror det er tøft. Er prompen høylytt så virker de stolt. Anonymkode: bce31...8d2 Det sier masse om de mennene du har funnet. Betyr ikke at ALLE menn er slik. Dine promper lunter vel roser og grønnsåpe? Anonymkode: 07756...a1c
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja og sure blir de om dagen slipper gass, det er tross alt bare menn som får prompe. Så jeg sa til min samboer at jeg syns det er så feminint når han tisser så jeg vil at han skal slutte med det 🙃 Neida, gass er en naturlig del av kroppens forsøk på å kvitte seg med avfallsstoffer. Alle gjør alt dette og det er naturlig, men man kan begrense seg av ren høflighet, uansett kjønn. Anonymkode: 8342c...c80 Ja, hvis ei dame oppfører seg på samme måte så vil de tenke at det er ekkelt. Det blir akkurat på samme måte motsatt. Så hvorfor er det greit at menn oppfører seg uapetittelig og ekle? Anonymkode: bce31...8d2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det sier masse om de mennene du har funnet. Betyr ikke at ALLE menn er slik. Dine promper lunter vel roser og grønnsåpe? Anonymkode: 07756...a1c Funnet? Noen av dem er jeg oppvokst med, noen har jeg gått på skole med, noen av dem er i vennegjengen osv... Anonymkode: bce31...8d2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #10 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det virker som at menn tror det er maskulint og barskt å prompe. Jo større og lengre promp, jo mer fornøyd er de. Skjønner at det må ut, men det går an å være diskré og ta hensyn. Det er ekkelt og usexy med menn som promper med vilje fordi de tror det er morsomt og tøft 🤢 Anonymkode: bce31...8d2 Er du en fin frue fra Bygdø Alle? Anonymkode: 7e9dc...195
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #11 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er du en fin frue fra Bygdø Alle? Anonymkode: 7e9dc...195 Nei, jeg er bygdedame fra Hedmark. Anonymkode: bce31...8d2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #12 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er du en fin frue fra Bygdø Alle? Anonymkode: 7e9dc...195 Og jeg er fra ei bygd i Telemark. Hva har det å si? Anonymkode: 8342c...c80
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #13 Skrevet 3. mai 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Er du en fin frue fra Bygdø Alle? Anonymkode: 7e9dc...195 Fem fine fruer fra Frogner fiser fremdeles fremragende flott Anonymkode: e7904...7df
Gjest Villfisker Skrevet 7. mai 2022 #14 Skrevet 7. mai 2022 Nei, det er bare dårlige manerer. Gjelder enten du er mann eller kvinne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå