AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Tvillinger ligger i familien på begge sider og når jeg får el vanligvis har jeg stikking på en side av magen. Denne gangen hadde jeg markant på begge sider og nå i dag fikk jeg 3+ på digital og jeg er bare i uke 4+4. kan det være tvillinger? Anonymkode: 60cb7...d85
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Det kan, men det kan også fint kun være èn. Er det tvillinger på mors side blant damene eller blant mennene? Anonymkode: 35a93...ce8
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Opplevde aldri noe slikt når jeg gikk med tvillinger. Var først senere i svangerskapet at jeg merket at ting var anderledes i fht når jeg fikk førstemann. Anonymkode: 2afca...5fc
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Er det toeggede tvillinger på begge sider av familien din? Det er jo bare toeggede som er arvelig, siden man arver anlegg for å slippe flere egg. Det kan godt være det er tvillinger, du skal ikke se bort fra det. Den ukesindikatoren er allikevel ikke sikker nok til å fastslå det og stikking på begge sider kan heller ikke si noe sikkert om dobbel EL. Dersom flere egg løsnet, er det jo heller ingen garanti for at flere ble befruktet. Spennende da. Håper du på tvillinger? Anonymkode: 2162a...bcd
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Tvillinger ligger i familien på begge sider og når jeg får el vanligvis har jeg stikking på en side av magen. Denne gangen hadde jeg markant på begge sider og nå i dag fikk jeg 3+ på digital og jeg er bare i uke 4+4. kan det være tvillinger? Anonymkode: 60cb7...d85 Hadde ingen ekstra tegn eller ekstra positiv test da jeg var gravid med tvillinger. Har heller ikke tvillinger i familiene våre så det var veldig spesielt. Anonymkode: 0b31a...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå