Gå til innhold

Ønsker å se innebygd kamera på PC på telefonen, hvordan?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har kjæledyr som jeg ønsker å se til via kamera på laptopen min mens jeg er på jobb i noen dager, fordi jeg bekymrer meg for om de har det bra mens jeg er borte fordi de er nyfødt. Hvordan kan jeg gjøre det? Finnes det noen app jeg kan laste ned på tlf og pc? Jeg vil ikke ha typ skypemøte med meg selv for jeg må bruke telefonen som vanlig på jobb.

Anonymkode: 179a3...b44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

VLC Media Player har denne funksjonen og det finnes sikkert andre programmer som kan strømme fra webkamera. 

Anonymkode: cfde9...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker appen DogMonitor! Den kobler Macen sammen med telefonen, så jeg kan slå på kameraet og sjekke når jeg trenger. Kjempekjekt :) Jeg har hunden i bur når jeg ikke er hjemme, så da bare setter jeg laptopen slik at jeg ser hele buret. Den appen har også mulighet til at du kan snakke til kjæledyret ditt, høre om den lager lyd, og få notifikasjon om den lager lyd (hunden vår kan være bjeffete, så vi følger med for å sjekke at hun ikke bjeffer så mye at hun er plagsom for naboen, og for å se om hun har en dårlig dag og vi må dra hjem tidligere).

Anonymkode: 905f7...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser at Dog Monitor ikke finnes til Windows, men de samme folka har laga en annen som kan brukes på windows:

https://barkio.com/en

Anonymkode: 905f7...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...