AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Vi skal snart ha konfirmasjon, og skulle gjerne hatt hjelp på kjøkkenet da. Jeg har ingen bekjente som er naturlig å spørre, og jeg vil ikke bruke gjestene som kjøkkenhjelpere. Forslag til hvor man kan få tak i hjelp til dette? Anonymkode: 3f768...a5b
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Vi hadde tre veninner av meg som hjalp til, vi bytter på å hjelpe hverandre. Du kan ikke spør feks foreldre av konfirmantens venner? Eller noen kollegaer? Eventuelt om du har videregående skole med restaurant og matfag-linje så vet jeg at de elevene her jeg bor leies ut til bryllup etc. Anonymkode: 3600b...814
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #3 Skrevet 4. mai 2022 Kan være lag og organisasjoner som kan stille med noen... de kan ta det som en dugnadsjobb som du betaler litt for! Anonymkode: a7f18...3e0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Hvis du blir medlem av en " hjelp til alt mulig" - gruppe på FB, så kan du høre der. Mange som er ute etter småjobber. Du kan også henge opp lapp i nabolaget/spørre på en FB-gruppe i nærområdet om noen har ungdom som har lyst å hjelpe mot betaling. Anonymkode: 91711...e35
enkefru Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Klassevenner av konfirmanten som kanskje skal konfirmeres en annen helg kan også spørres, ev om de har eldre søsken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå