Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker veldig godt egenskapene til selvbrunings misten til Ida Warg, men har opplevd 3 dårlige flasker som lekker når man skal påføre, så da tenker jeg at jeg heller burde finne en annen, så nå trengs det tips om andre bra alternativer. Eventuelt en annen sprayflaske som vil gi en lett "dusj" som jeg kan helle over i, åpen for å være løsningsorientert😃

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klikket meg innpå for å foreslå Ida Warg. Men…. 😅🙈

Anonymkode: 8c0a8...928

AnonymBruker
Skrevet

Clarins sin

Anonymkode: 4e3d7...d0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra spøk til alvor. James Read-produktene er også bra 😊

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klikket meg innpå for å foreslå Ida Warg. Men…. 😅🙈

Hehe, er jo egentlig et godt forslag, for den gir en veldig fin og jevn farge. Har du opplevd å få en flaske som ikke lekker ved påføring? *lever i håpet*

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fra spøk til alvor. James Read-produktene er også bra 😊

Siden du skrev det om Ida Warg må jeg spørre hvordan denne er sammenlignet med Ida Warg sin mist, hvordan er fargen, tørker den fort og ikke minst, fungerer flasken? Lukt?

AnonymBruker
Skrevet
LoppeLiten skrev (2 timer siden):

Hehe, er jo egentlig et godt forslag, for den gir en veldig fin og jevn farge. Har du opplevd å få en flaske som ikke lekker ved påføring? *lever i håpet*

Jeg har ikke opplevd at de lekker, faktisk 😅 så du må ha hatt uflaks og jeg flaks? 

AnonymBruker
Skrevet
LoppeLiten skrev (2 timer siden):

Siden du skrev det om Ida Warg må jeg spørre hvordan denne er sammenlignet med Ida Warg sin mist, hvordan er fargen, tørker den fort og ikke minst, fungerer flasken? Lukt?

Jeg har bare prøvd tanning drops (sånn til å blande i dagkremen) og sleep mask. Så ikke mist 😬 bare antar at den også er bra.

Synes James Read lukter godt 😃 men vær obs på at det er kraftigere enn IW! Første gangen jeg våkna om morran etter å ha brukt JR tenkte jeg bare «oi» 😂 hadde pøst på med like mange dråper som når jeg bruker IW. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tanreveal

Anonymkode: fd4db...010

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...