marsvin Skrevet 3. mai 2022 #1 Del Skrevet 3. mai 2022 kvinne 30, singel på 5 året. Jeg har det stort sett greit med det. Men den siste uka har jeg hatt tre drømmer der jeg er opp i skyene forelsket. To av disse mennene i drømmene er noen jeg aldri har møtt før, som underbevisstheten min finner opp. I natt drømte jeg om en artist jeg har et crush på, var plustelig forelsket i meg og jeg var helt head over heals. 🤭 Voknet opp alle disse gangene med følelsen i kroppen, synes nesten det er dårlig gjort av underbevisstheten eller hva det er som lager denne følelsen i meg, og så er det ikke ekte. Lurer på hva det kan bety? Jeg er ikke en som desperat dater eller tenker mye på kjæreste, men jeg savner følelsen av å være forelsket og ønsker meg jo en partner innen noen år å stifte familie med. Den mest åpenbare tolkningen er jo at jeg blir minnet på dette fordi det er en så sterk følelse og kroppen husker, og har ikke fått den på lenge.. men jeg vil helst at det skal bety at jeg vil oppleve det igjen. kanskje det bare er ønskedrømmer, eller kan det være et symbol på noe ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2022 #2 Del Skrevet 8. mai 2022 Kan være et symbol på at du snart vil treffe på noen Anonymkode: 0a7b9...a8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå