Leanne Skrevet 6. november 2005 #1 Skrevet 6. november 2005 Min datter er nå 11 mnd, hun reiste seg opp da hun var 8 mnd og gikk rundt bordet da hun var 9mnd.. De siste ukene har hun gått "alene" mens vi kun holder henne i den ene hånden. Tirsdag reiste hun seg opp og tok 5 skritt helt alene!!!! Men siden har hun ikke gått noe.. Hun har reist seg opp mange ganger prøvd å ta et skritt og så dettet enten forover eller bakover.... Hvor lang tid tok det før deres barn gikk rundt bordet til de begynte å gå helt selv... Gleder meg jeg
Heidipia Skrevet 6. november 2005 #2 Skrevet 6. november 2005 Hei Er kjempe forskjell på hvor fort barna går helt alene. Min eldste datter reiste seg da hun var 9 mnd, og gikk alene rundt da hun var 10. Mens min yngste datter også reiste seg da hun var 9 mnd..men torde ikke gå alene før hun var 14 mnd.
Gjest LoisLane Skrevet 6. november 2005 #3 Skrevet 6. november 2005 Ja, hun vil snart begynne å gå selv. Men det er jo ikke sikkert vi mener det samme med "snart", tror kanskje du er litt utålmodig.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #4 Skrevet 6. november 2005 Vårt barn gikk ikke før hun var 16 mndr, da hadde hun gått "rundt bordet" i flere måneder. Var bare så engstelig for å slippe seg og gå på egenhånd, hadde gåvogn som hun formelig sprang etter. Endelig en dag slapp ho seg og gikk over halve stuegolvet, men så gikk det jammen tre uker før det skjedde igjen! Men da gikk ho ordentlig også.
Annie Skrevet 6. november 2005 #5 Skrevet 6. november 2005 Datteren min gikk rundt bordet første gang 2 dager før hun fyllte 7 mnd. Men hun slapp seg ikke før hun fyllt året.
tuji Skrevet 7. november 2005 #6 Skrevet 7. november 2005 Fra datteren vår tok sine første tre skritt alene, tok det en måned før hun gikk ordentlig.
Gjest Yunni Skrevet 7. november 2005 #7 Skrevet 7. november 2005 Nå har jeg ikke barn selv, men jeg tror jeg var omtrent den tregeste ungen i byen til å gå den gang det var min tur. Gikk ikke alene før jeg var 2 år gammel. Nå skal det sies at jeg prata mer eller mindre flytende 10 mnd gammel da, så var tydeligvis altfor opptatt av å utfolde meg intellektuelt til å få fiksa det fysiske
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå