AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Det er mye som ikke fungerer i vårt forhold, hvert fall for meg. Jeg prøver i blant å slå opp, eller ta praten. Men da bare begynner han å gråte og si at ditten og datten skal endre seg.. Og da får jeg så dårlig samvittighet og klarer ikke gjennomføre. Men jeg skjønner ikke at han kan ville være sammen med noen han VET har lyst til å slå opp med han? Anonymkode: 7c9e7...49a 1
Hippogriff Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Det er jo ikke noe han kan hindre deg i. Du må da ta ansvar slik at verken du eller han blir stående fast i denne uholdbare situasjonen. Er dere samboere, må du begynne på det praktiske med skiftet. Er dere bare kjærester, må du slutte å treffe ham som kjæreste. 7 1
Diezel Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Tror du må planlegge litt her, du må si ditt og så kan du si at du vet han ikke vil det men at du har bestemt deg og at du dermed ikke kan snakke med ham igjen før han har roet seg ned og slutter å prøve å overtale deg. Og så går du men sier du kommer tilbake og prater med ham senere 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Du blir manipulert, tenk på det neste gang. Anonymkode: 2207e...7a6 4
Virrevirrevapp Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 8.55): .... Jeg prøver i blant å slå opp, eller ta praten. Men da bare begynner han å gråte og si at ditten og datten skal endre seg.. Og da får jeg så dårlig samvittighet og klarer ikke gjennomføre. Anonymkode: 7c9e7...49a Han blir lei seg ved tanken på å miste deg, det har han lov til. Hvis du vil slå opp, må du være konsekvent. Flytte ut, eller la være å møte ham for kjæresteting. Endret 4. mai 2022 av Virrevirrevapp 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Det er ikke lett å slå opp med noen som ikke vil. Men det går an. Du må prøve å ikke ha dårlig samvittighet, for det er lov til å slå opp. Du må være hard og konsekvent. Jeg klarte det en gang. Da måtte jeg kutte han helt ut og være avvisende. Han syntes jeg var verdens slemmeste Anonymkode: 606e3...e61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå