Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig flaut, for jeg er en voksen dame. Var gift i mange år, så det er veldig lenge siden jeg hadde det sånn. Føler jeg er satt tilbake til tenårene og det er skikkelig pinlig. 

Men saken er at jeg møtte en mann som var veldig på, vi snakket masse sammen og han var veldig sjarmerende. Vi har møttes en gang. Han har vært superhyggelig, ga masse komplimenter og godeord. Så helt ute av det blå så har han ikke direkte ghostet meg, men kan la være å svare på flere dager før han plukker opp tråden igjen også dør det i opptil en uke og sånn holder han på. Jeg kjenner det irriterer meg, men samtidig så klarer jeg ikke å la være å svare. Og jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke klarer! 

Jeg forstår at han nå er lei av meg og går videre. Jeg synes jo at han kunne ha sagt det til meg i stedenfor å gjøre det på denne måten. Og det burde jo være en enda større grunn til å drite i mannen. Så hvorfor klarer jeg ikke dette? Det er egentlig litt patetisk. Så hvordan kommer jeg meg ut av dette igjen? Må jeg bare la tiden gå? Nekte meg selv å tenke på han? 

Noen som har noen gode tips?

Anonymkode: 45759...f41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mann her, og har det i meg til å komme i slike situasjoner som du er i. Hvis ikke den andre gjør det av vond vilje, så kan du kanskje be ham slutte å ta kontakt, slik at du kommer deg videre? Det kan være ubevisst, og av kjedsomhet, han plutselig tar kontakt igjen.  

Anonymkode: 0d977...52e

AnonymBruker
Skrevet

Her må du sette standarden for deg selv, trekke pusten og si "dette er ikke nok for meg, hvis dette er alt han kan komme med, at han ikke en gang har respekt til å si han ikke er interessert, så er ikke dette en mann for meg".

Alt for ofte fokuserer vi på den andre part i en hekt, man må snu det, man må tenke på seg selv. 

Anonymkode: 23d87...009

AnonymBruker
Skrevet

Blokker/slett ham?

Anonymkode: fe77f...c8b

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal man egentlig si.. En voksen kvinne som har fått hekt, som føler at hun er en tenåring.. Som ikke tar ansvar selv for egne handlinger.. 

Jeg tenker, som en voksen mann - hadde du vært en kvinne jeg datet og fikk vite at du nylig hadde kommet deg ut av et hekt fra en annen mann så ville jeg avsluttet det med deg. 

Årsaken er enkel, er ikke mye selvkontroll å spore i deg.  Det viser at du har et stort behov for oppmerksomhet, type selvutslettende adferd. 

Anonymkode: fa29f...da8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Mann her, og har det i meg til å komme i slike situasjoner som du er i. Hvis ikke den andre gjør det av vond vilje, så kan du kanskje be ham slutte å ta kontakt, slik at du kommer deg videre? Det kan være ubevisst, og av kjedsomhet, han plutselig tar kontakt igjen.  

Anonymkode: 0d977...52e

Tror kanskje det er kjedsomhet ja. At jeg er god nok når han ikke har annet å gjøre. Kanskje jeg bare skal si at han må slutte å ta kontakt. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Her må du sette standarden for deg selv, trekke pusten og si "dette er ikke nok for meg, hvis dette er alt han kan komme med, at han ikke en gang har respekt til å si han ikke er interessert, så er ikke dette en mann for meg".

Alt for ofte fokuserer vi på den andre part i en hekt, man må snu det, man må tenke på seg selv. 

Anonymkode: 23d87...009

Veldig sant! På tide å tenke på meg. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Blokker/slett ham?

Anonymkode: fe77f...c8b

Det har jeg veldig lyst til, men det her det patetiske kommer inn. Jeg tenker hele tiden "kanskje denne gangen" selv om jeg vet at det ikke vil skje.

Jeg skal begynne å tenke på meg selv og sette standarden til høyere enn dette. Jeg synes ikke dette er en grei måte å behandle andre på. Må kanskje si det til han. Da slutter han nok å sende meldinger tenker jeg. 

Anonymkode: 45759...f41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...