Gå til innhold

I hvilken alder er det for sent å få nytt forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det alder som er hovedfaktoren for om man får et kjæresteforhold eller ikke? 

Anonymkode: a21e1...d0b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg jobbet på sykehjem var det der et dypt forelska par på 102 og 98. De hadde vært kjærester i ett år. 

Anonymkode: af200...0a6

• Liker 8
  • Hjerte 23
Gjest Geitis
Skrevet

Kjærlighet har ingen aldersgrense. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da jeg jobbet på sykehjem var det der et dypt forelska par på 102 og 98. De hadde vært kjærester i ett år. 

Jeg tror av og til det er for sent for meg som dame på 37. Det er nå 4 år siden jeg hadde sex. Men har vært opptatt med mye jobb og barn 50%. Har ikke mange arenaer å treffe menn på. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror av og til det er for sent for meg som dame på 37. Det er nå 4 år siden jeg hadde sex. Men har vært opptatt med mye jobb og barn 50%. Har ikke mange arenaer å treffe menn på. 

Det handler ikke om for sent, men at du må bruke nettet og være mer sosial i barnefrie uker. 

Anonymkode: d2019...222

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ferdaminne frå sommaren 1985

Vi har fått rom i 2. etasje.
Da er det vel ingen vits
i å ta heisen?

Sei ikkje det.
Vi tar alltid heisen,
opp og ned.

Innestengde i den vesle boksen
blir vi med eitt
så inderleg to-eine
at vi alltid må kysse kvarandre
så snart heisen set seg i gang.

Korleis det er inni deg
den blunken det varer
veit eg ikkje.
Men inni meg boblar kvar gong
ei lita spenning:

Rekk vi det?
Rekk vi det før heisen stansar
og vi må ut?

Og jammen rekk vi det
gong etter gong etter gong.

Vi tar alltid heisen.

Fra Livshus, 1985, Halldis Moren Vesaas var 77 og nyforelsket.

Anonymkode: 89498...acf

• Hjerte 9
AnonymBruker
Skrevet

Når du ikke lenger har puls.

Anonymkode: 5cc67...446

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Om du allerede har barn hva er poenget med nytt forhold? Du har jo også barna 50% så de resterende femti kan du gjøre hva du vil. Du kunne truffet menn i bøtter og spann og hatt et super sosialt liv. Dersom du er sosial og attraktiv nok til det. Ikke legg en demper på livet med noe forhold du ikke trenger.

Anonymkode: 3dc74...142

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hadde de møttes før i livet?

AnonymBruker
Skrevet

Spørs jo om man mener et forhold der man får barn sammen eller "bare" kjærester/samboer/ektefelle. Hvis målet er å få barn, så vil jeg nok si at da er 40-50 grensen, mens det ikke har noen øvre aldersgrense dersom felles barn ikke er viktig. 

Anonymkode: 88806...2d0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Spørs jo om man mener et forhold der man får barn sammen eller "bare" kjærester/samboer/ektefelle. Hvis målet er å få barn, så vil jeg nok si at da er 40-50 grensen, mens det ikke har noen øvre aldersgrense dersom felles barn ikke er viktig. 

Anonymkode: 88806...2d0

Jeg er ferdig med å få egne barn, men vil jo ha et forhold det jeg deler det intime, sex og vennskap med en mann. Ser etter menn på 40+. Ønsker at mannen er eldre og ikke yngre enn meg.

ts

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ferdig med å få egne barn, men vil jo ha et forhold det jeg deler det intime, sex og vennskap med en mann. Ser etter menn på 40+. Ønsker at mannen er eldre og ikke yngre enn meg.

ts

Du er jo superaktuell for menn i samme livssituasjon, som også er ferdig med å få barn. Det er dessverre mye logistikk som skal gå opp, før barna blir selvstendige, eller flytter ut. Men det kan bli lenge å vente på romantikken, før barna blir så store. 

Anonymkode: bedf9...78f

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her kommer det nok mange klisjeer om at det ikke finnes noen aldersgrense for kjærlighet osv., men grensen for de fleste går nok rundt 40.

Anonymkode: 56e87...6b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Faren min på 84 er fortsatt svært aktiv på datingfronten. Han har vært sammen med sin nåværende kjæreste (69) et års tid, og jeg tror det går mot samboerskap. Men han er i en særstilling, det er mange enker i den alderen og langt mellom spreke menn...

Anonymkode: 58ad0...b62

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Her kommer det nok mange klisjeer om at det ikke finnes noen aldersgrense for kjærlighet osv., men grensen for de fleste går nok rundt 40.

Det er ingen aldersgrense for kortid du er for gammal for eit forhold. Men som den eg siterar viser så er det fort det mentale som avgjer.

Anonymkode: 4268c...ea7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

For menn også? 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er nå 4 år siden jeg hadde sex.

prøv 22 år i samme alder som deg 

Anonymkode: 34549...308

• Liker 1
Skrevet

😂Du kan ikke ha levd lenge!

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 47, men føler meg ung og sprek, ser og mye yngre ut, og har en sterk tro og håp på kjærligheten.  Har vært singel noen år. Vært på noen tur dater og chattet med noen, men klarer liksom ikke finne den gnisten og følelsen av at han vil jeg noe mer med. Har vært dypt forelsket før og han viste seg å være psykotat. Et lite sunt forhold som varte i mange år. Det å date nå  opplever  jeg  at det er særs vanskelig. Men jeg får bladet  pensjonisten fra min mor og leser alle disse kontakt annonser der. Utrolig mange ensomme, men som ikke har gitt opp håpet om å finne kjærlighet.  

Anonymkode: b594b...47c

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er ikke for sent vettu😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...