Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn som skriker om hvor mye de hater homofile hele tiden, avslører bare hvor ofte de tenker på at menn knuller hverandre. Og dere alt-right nazistiske TAPERE lurer på hvorfor dere blir ledd av? Det er fordi for enhver tilregnelig person ser du ut som om du er i skapet og er sint fordi du føler deg som om du har blitt fratatt et lykkelig homoliv, og hater deg selv for å ville det. 

Anonymkode: 29422...843

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De som skriker høyt om det er jo bare patetiske og lett å drite i. Synes det er verre med homofobi som pakkes inn. Hvis man på en eller annen måte provoserer uten å mene det, kan man fort få en skyllebøtte og sitte som et spørsmålstegn etterpå. Dette gjelder de som liksom er så aksepterende og ihvertfall ikke homofobiske 🙄 Det er langt mere vanlig enn de som nermest går med nazi flagg. 

Anonymkode: ca434...2a1

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du om homofobe kvinner?

Anonymkode: f6d72...11b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn som skriker om hvor mye de hater homofile hele tiden

Kjenner ingen av disse mennene, ikke hørt skriket dems heller. Men skriket fra de som veiver med regnbuefanen til alt og alle høres alt for ofte. Hvorfor skal homofili ha så utrolig mye oppmerksomhet hele tiden? Kan ikke folk få være seg selv og være i fred?

Anonymkode: 09db2...06e

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjenner ingen av disse mennene, ikke hørt skriket dems heller. Men skriket fra de som veiver med regnbuefanen til alt og alle høres alt for ofte. Hvorfor skal homofili ha så utrolig mye oppmerksomhet hele tiden? Kan ikke folk få være seg selv og være i fred?

Og her har vi nettopp skyllebøtten med homofobien. Ingen homofile går rundt å veiver med regnbueflagg til alt og alle hele tiden. Du ser ikke det når du går ute blant folk. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Menn som skriker om hvor mye de hater homofile hele tiden, avslører bare hvor ofte de tenker på at menn knuller hverandre. Og dere alt-right nazistiske TAPERE lurer på hvorfor dere blir ledd av? Det er fordi for enhver tilregnelig person ser du ut som om du er i skapet og er sint fordi du føler deg som om du har blitt fratatt et lykkelig homoliv, og hater deg selv for å ville det. 

Du må jo ikke henge med homsehatere da… 

Anonymkode: cd689...707

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare et skikkelig dårlig «jeg TROR jeg er bedre enn andre» innlegg! 

Anonymkode: 62251...768

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 6.27):

Hvem er egentlig disse mennene? Jeg tror oppriktig aldri jeg har møtt noen som gjør dette, ei heller kan jeg komme på å ha sett eller hørt om slike i offentligheten, kanskje med unntak av psykisk syke som generelt skriker om mye rart. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som hater homofile i Norge i år 2022?

Mann35

Anonymkode: 2122d...aad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det å lkke like Rupaul dragshow eller dragartister som mimer.

Det og synes Pride er like irriterende og påtrengende som en DNB-reklame.

Er ikke hat eller homofobi.

Anonymkode: 1684f...50a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 9.40):

Hva tenker du om homofobe kvinner?

Anonymkode: f6d72...11b

De finnes ikke. Er jo kvinner som også har ført an homokampen!

Anonymkode: 2acbf...856

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor folk bryr seg så mye om hva andre mennesker gjør, tror og mener. Om en annen person er homofil, lesbisk, bifil, transseksuel, non-binary, identifiserer seg som en spade eller gudene vet hva - who cares?

"Hat" er et ganske sterkt ord. Rart å hate andre mennesker på grunn av deres holdinger / meninger også.

Skrevet (endret)

Hvorfor må du mene så mye om dem? Og hvordan kan de unngå å tenke på menn som knuller hverandre, når det blir fremmet så masse i media og overalt HELE TIDEN? Jeg bare lurer jeg :) 

Ditt hat til disse mennene er ikke bedre enn deres homsehat altså! 😄

Endret av mingus
Skrevet
mingus skrev (18 minutter siden):

Hvorfor må du mene så mye om dem? Og hvordan kan de unngå å tenke på menn som knuller hverandre, når det blir fremmet så masse i media og overalt HELE TIDEN? Jeg bare lurer jeg :) 

Ditt hat til disse mennene er ikke bedre enn deres homsehat altså! 😄

Blir menn som har sex med menn dyttet opp i trynet ditt hele tiden? Hvor er det du bor og henger hen som får sett sånt?

Jeg synes jeg blir pådytta heterofil sex hele tiden, jeg, men du ser ikke meg hyle over sånt.

• Liker 2
Skrevet
Bålkaffe skrev (1 minutt siden):

Blir menn som har sex med menn dyttet opp i trynet ditt hele tiden? Hvor er det du bor og henger hen som får sett sånt?

Jeg synes jeg blir pådytta heterofil sex hele tiden, jeg, men du ser ikke meg hyle over sånt.

Jeg hyler vel ikke jeg heller, jeg sier bare at uansett hvor man ser nå til dags, skal det alltid være noe homofili med for å representere mangfold. Har ikke noe mot dem jeg, men at det skal være med på omtrent alle serier/filmer/spill etc bare fordi... nei da blir det heller påtvunget!  :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mingus skrev (1 minutt siden):

Jeg hyler vel ikke jeg heller, jeg sier bare at uansett hvor man ser nå til dags, skal det alltid være noe homofili med for å representere mangfold. Har ikke noe mot dem jeg, men at det skal være med på omtrent alle serier/filmer/spill etc bare fordi... nei da blir det heller påtvunget!  :)

Nei, det blir det ikke. Mangfold er bra..Slik var det ikke før. Mangfold skaper bedre forståelse og respekt for hverandre.

Anonymkode: 2acbf...856

• Liker 1
Skrevet

Ja men det var mer naturlig før, da. Da var det liksom Roy og Frode i syv søstre, og det var helt greit! Hadde ikke noe imot det da heller, selv om det var i "gamle dager". Men det er mer irriterende nå, for de skriker så høyt om det i disse tider.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 9.48):

Og her har vi nettopp skyllebøtten med homofobien. Ingen homofile går rundt å veiver med regnbueflagg til alt og alle hele tiden. Du ser ikke det når du går ute blant folk. 

At en seksuell legning har eget flagg sier vel alt om hvor feil du tar.

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
mingus skrev (Akkurat nå):

Ja men det var mer naturlig før, da. Da var det liksom Roy og Frode i syv søstre, og det var helt greit! Hadde ikke noe imot det da heller, selv om det var i "gamle dager". Men det er mer irriterende nå, for de skriker så høyt om det i disse tider.

Det er ikke den vanlige homoen eller lesba i gata sin feil at seksualitet og kjønn har blitt politikk og noe som media og reklamebransjen tjener penger på. Dette irriterer mange homofile også faktisk, og det er de som ikke roper høyt det går utover og som får alt hatet. Det handler ikke om mennesker lenger, det handler om penger. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette var en merkelig tråd, selv for KG.

Anonymkode: 3b012...60d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...