AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #1 Skrevet 3. mai 2022 Hei, jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til ideer på en genial hevn på en narcissist. Jeg møtte en mann på byen for bare noen måneder siden og det virket som at vi umiddelbart fikk en bånd til hverandre. Fyren var svært sjarmerende og åpen. Neste dag tenkte jeg noe særlig på gårsdagen på byen, men bare noen timer senere hadde han lagt meg til på sosiale medier. Han spurte samme dag om å finne på noe, som jeg takket nei til. Neste dag spurte han igjen, denne gangen bestemte jeg meg for å gi han en sjanse. Fyren dukket opp med et bredt smil og vi snakket hele kvelden. Det virket som at vi hadde et ubrytelig bånd og føltes ut som at jeg snakket til noen jeg hadde kjent i åresvis. Herfra skulle det ende opp med at vi ble kjærester. Han ga stor innsats for å få «vinne meg», med å daglig spørre om å finne på noe og overøse meg med romantiske samtaler og komplimenter. Han viste stor interesse for min personlighet og hobby. Det virket virkelig som at han var stupforelsket i meg. De første ukene av forholdet var som en dans på roser. Han viste ingen tegn til «røde flagg» og visste så mye kjærlighet jeg aldri har opplevd før. Etterhvert skulle han endre seg plutselig og drastisk på dagen. Han havnet i en krangel med en kompis av meg foran meg. Jeg prøvde å mekle mellom dem ved å høre begges synspunkter. Dette endte med at han ble svært sint og beskylde meg for å gå til angrep på hans personlighet «fordi han bare hadde vært seg selv i denne krangelen». Jeg fikk vite at han hadde truet med vold og når jeg konfronterte han med dette ble han 10 ganger verre. Han brølte til meg av full hals, kalte meg flere stygge skjellsord og slo i veggene rundt seg. Neste dag påsto han at han var blackout drunk, og tryglet om tilgivelse. Jeg ga han en ny sjanse. Denne hendelsen var åpningen for at han på kort tid skulle vise sitt sanne jeg. Han fikk konstante raseriutbrudd over bagateller. Havnet i stadige konfrontasjoner med andre menn hvor han tydde til vold. Snakket svært styggt om mennesker rundt seg og spessielt kvinner. Han ble sykelig sjalu og kontrollerende og beskylde meg for å være utro gjentatte ganger. Han skrøyt seg selv opp i skyene med løgner og oppdiktede historier. Han mente han selv var både smartere og bedre enn folk rundt seg. Han hadde et konstant behov for oppmerksomheten og annerkjennelsen min. Han visste stor misnøye over mine mannlige venner og snakket svært nedvergende til meg. Han nektet å noen gang innrømme at han kunne ta feil, og ga skylden til alle andre for sine handlinger. Han prøvde seg på alle manipulerende triks du kan tenke deg, for å ha kontroll over meg. Dette holdt på i bare noen uker, før jeg tenkte at nok er nok. Plutselig tok hans siste ex kontakt med meg og advarte meg. Hans tidligere bestekompis ringte meg og fortalte at fyren har narcisstisk personlighetsfortyrrelse og hadde svært lite empati og selvinnsikt. Jeg gjorde det slutt med han på dagen etter denne telefonsamtalen, og det fikk ikke god reaksjon fra han. Han dro fra leiligheten min med å si at han skulle ødelegge livet mitt med å få alle til å hate meg. Jeg tok kontakt med exen hans samme dag og hun fortalte hvordan han hadde oppført seg på helt lik måte mot henne. Og at han hadde fortalt løgner og rykter om henne til hennes familie og venner. For å forsøke å snu de hun brydde seg om mot henne. Vi fant etterhvert ut at han hadde et offer til, sin første kjærlighet som hadde slitt psykisk i åresvis av han. Hun hadde nerimot funnet på noe genialt. Det eneste som kunne såre denne mannen var å såre hans ego. Han skulle oppfattes som rik og suksessfull av alle rundt seg. Noe av det som han brydde seg mest om var hans dyrebare bil som han kunne snakke om i timesvis. Hun hadde gjemt råtten mat i hele bilen hans. Denne lukten gikk aldri vekk og det endte med at han måtte betale store summer. Han plaget henne aldri igjen etter dette. Nå sitter jeg og hans siste ex og planlegger å gjøre det samme. Da lurer jeg bare på om det er noen som har noen tips til hvordan man kan hevne seg på en narcissist slik at det preger han lenge? Anonymkode: 5900b...9a5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Gjør akkurat det samme, så skjønner han at dere har snakket sammen. Sistnevnte svir nok enda mer. Anonymkode: e9aba...a54
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Hvorfor bærer historien så sterkt preg av google translate? Anonymkode: 4038f...d97 4
&@12&@ Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor bærer historien så sterkt preg av google translate? Anonymkode: 4038f...d97 Er nok bare min måte å skrive på, ingen translate bruk her😅
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Anbefaler ingen å hevne seg på en narsissist. Det kan slå fatalt utover på deg selv, snakker av erfaring. Anonymkode: 86537...627 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 Ikke bruk kreftene dine på det. Verste hevnen mot sånne mennesker er at du går videre i livet ditt, og er lykkelig. Det de helst vil ha er oppmerksomhet. Ikke gi det. Hverken i form av hevn eller noe annet. snakker av erfaring. Og du, karma ordner opp. Sannheten kommer for en dag, og han får som fortjent til slutt. Også av erfaring. Anonymkode: ff129...e7b 3 1 1
Starlene Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 Lev videre med livet ditt og aldri se deg tilbake, det er den beste hevnen. Sol deg i din egen glans! Narsissist er liker svært dårlig at noen lykkes og ser bra ut 😊 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke bruk kreftene dine på det. Verste hevnen mot sånne mennesker er at du går videre i livet ditt, og er lykkelig. Det de helst vil ha er oppmerksomhet. Ikke gi det. Hverken i form av hevn eller noe annet. snakker av erfaring. Og du, karma ordner opp. Sannheten kommer for en dag, og han får som fortjent til slutt. Også av erfaring. Anonymkode: ff129...e7b Word. Den beste hevnen mot en narsissist er faktisk å ikke reagere eller gi oppmerksomhet i det hele tatt, la dem miste en kilde. DET skader dem. Anonymkode: fc918...419 4 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Skrevet 3. mai 2022 Du tar ikke hevn på et slikt mennesker. Hold deg unna. Anonymkode: 94244...767 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #10 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor bærer historien så sterkt preg av google translate? Anonymkode: 4038f...d97 Og at den er kopiert fra en annen kilde… Anonymkode: b3805...bb3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #11 Skrevet 3. mai 2022 Ikke hevn deg aktivt, det mater hans ego. ignorer ham, vis ham at du ikke tenker på ham, bryr deg om ham. Lev ditt liv, gå videre, vær lykkelig. Det er faktisk den beste hevnen på slike mennesker, det er sant. Det vil såre han dypt og inderlig at han ikke lengre har plass og rom i ditt liv Anonymkode: 407d1...34f 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #12 Skrevet 3. mai 2022 hvor klarer Kvinneguiden egentlig å finne alle disse menneskene? Anonymkode: 537ba...d48 1 1
Diezel Skrevet 3. mai 2022 #13 Skrevet 3. mai 2022 Starlene skrev (9 timer siden): Lev videre med livet ditt og aldri se deg tilbake, det er den beste hevnen. Sol deg i din egen glans! Narsissist er liker svært dårlig at noen lykkes og ser bra ut 😊 Så enig, gå videre og ikke ofre ham en tanke - beste hevnen er å få det bedre uten ham rett og slett
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #14 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, jeg skulle gjerne hatt litt hjelp til ideer på en genial hevn på en narcissist. Jeg møtte en mann på byen for bare noen måneder siden og det virket som at vi umiddelbart fikk en bånd til hverandre. Fyren var svært sjarmerende og åpen. Neste dag tenkte jeg noe særlig på gårsdagen på byen, men bare noen timer senere hadde han lagt meg til på sosiale medier. Han spurte samme dag om å finne på noe, som jeg takket nei til. Neste dag spurte han igjen, denne gangen bestemte jeg meg for å gi han en sjanse. Fyren dukket opp med et bredt smil og vi snakket hele kvelden. Det virket som at vi hadde et ubrytelig bånd og føltes ut som at jeg snakket til noen jeg hadde kjent i åresvis. Herfra skulle det ende opp med at vi ble kjærester. Han ga stor innsats for å få «vinne meg», med å daglig spørre om å finne på noe og overøse meg med romantiske samtaler og komplimenter. Han viste stor interesse for min personlighet og hobby. Det virket virkelig som at han var stupforelsket i meg. De første ukene av forholdet var som en dans på roser. Han viste ingen tegn til «røde flagg» og visste så mye kjærlighet jeg aldri har opplevd før. Etterhvert skulle han endre seg plutselig og drastisk på dagen. Han havnet i en krangel med en kompis av meg foran meg. Jeg prøvde å mekle mellom dem ved å høre begges synspunkter. Dette endte med at han ble svært sint og beskylde meg for å gå til angrep på hans personlighet «fordi han bare hadde vært seg selv i denne krangelen». Jeg fikk vite at han hadde truet med vold og når jeg konfronterte han med dette ble han 10 ganger verre. Han brølte til meg av full hals, kalte meg flere stygge skjellsord og slo i veggene rundt seg. Neste dag påsto han at han var blackout drunk, og tryglet om tilgivelse. Jeg ga han en ny sjanse. Denne hendelsen var åpningen for at han på kort tid skulle vise sitt sanne jeg. Han fikk konstante raseriutbrudd over bagateller. Havnet i stadige konfrontasjoner med andre menn hvor han tydde til vold. Snakket svært styggt om mennesker rundt seg og spessielt kvinner. Han ble sykelig sjalu og kontrollerende og beskylde meg for å være utro gjentatte ganger. Han skrøyt seg selv opp i skyene med løgner og oppdiktede historier. Han mente han selv var både smartere og bedre enn folk rundt seg. Han hadde et konstant behov for oppmerksomheten og annerkjennelsen min. Han visste stor misnøye over mine mannlige venner og snakket svært nedvergende til meg. Han nektet å noen gang innrømme at han kunne ta feil, og ga skylden til alle andre for sine handlinger. Han prøvde seg på alle manipulerende triks du kan tenke deg, for å ha kontroll over meg. Dette holdt på i bare noen uker, før jeg tenkte at nok er nok. Plutselig tok hans siste ex kontakt med meg og advarte meg. Hans tidligere bestekompis ringte meg og fortalte at fyren har narcisstisk personlighetsfortyrrelse og hadde svært lite empati og selvinnsikt. Jeg gjorde det slutt med han på dagen etter denne telefonsamtalen, og det fikk ikke god reaksjon fra han. Han dro fra leiligheten min med å si at han skulle ødelegge livet mitt med å få alle til å hate meg. Jeg tok kontakt med exen hans samme dag og hun fortalte hvordan han hadde oppført seg på helt lik måte mot henne. Og at han hadde fortalt løgner og rykter om henne til hennes familie og venner. For å forsøke å snu de hun brydde seg om mot henne. Vi fant etterhvert ut at han hadde et offer til, sin første kjærlighet som hadde slitt psykisk i åresvis av han. Hun hadde nerimot funnet på noe genialt. Det eneste som kunne såre denne mannen var å såre hans ego. Han skulle oppfattes som rik og suksessfull av alle rundt seg. Noe av det som han brydde seg mest om var hans dyrebare bil som han kunne snakke om i timesvis. Hun hadde gjemt råtten mat i hele bilen hans. Denne lukten gikk aldri vekk og det endte med at han måtte betale store summer. Han plaget henne aldri igjen etter dette. Nå sitter jeg og hans siste ex og planlegger å gjøre det samme. Da lurer jeg bare på om det er noen som har noen tips til hvordan man kan hevne seg på en narcissist slik at det preger han lenge? Anonymkode: 5900b...9a5 Hevn på en narcissist. Dette ender ikke bra🙈 La det gå og lev ditt beste liv upåvirket. Det er den beste hevnen. Anonymkode: c429a...7d6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #15 Skrevet 3. mai 2022 Beste hevn er null kontakt, null oppmerksomhet og ignorere alle påfunn fra han. Han blir gal av mangel på oppmerksomhet! Anonymkode: f9ad6...563 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #16 Skrevet 3. mai 2022 Signerer de andre her. Trå varsomt. Ikke gi han oppmerksomhet Anonymkode: 21a51...1e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå