AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Del Skrevet 2. mai 2022 Hva tenker dere etter å ha sett denne videoen som viser masse orber rundt en døende person? Anonymkode: 7ec55...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 2. mai 2022 #2 Del Skrevet 2. mai 2022 Har du noen gang sett en discokule? Ekstraordinære påstander, krever ekstraordinært bevis. Hvis du ved en opplevelse automatisk går til noe som bryter vår forståelse av fysikk, kosmologi osv. som forklaring, så må du lære deg grunnleggende kritisk tenking. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Del Skrevet 2. mai 2022 Hvis du tror at den den filmen der skal få meg til å tro på det overnaturlige tar du feil. Tror ikke på slikt noe i det hele tatt. Anonymkode: f00e8...f7a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Del Skrevet 2. mai 2022 K.B. skrev (2 minutter siden): Har du noen gang sett en discokule? Ekstraordinære påstander, krever ekstraordinært bevis. Hvis du ved en opplevelse automatisk går til noe som bryter vår forståelse av fysikk, kosmologi osv. som forklaring, så må du lære deg grunnleggende kritisk tenking. Dårlig med discokuler på sykehus😊 Er åpen for kritisk tenkning jeg derfor jeg la det ut. Forklar gjerne hva du tror det er? Anonymkode: 7ec55...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Del Skrevet 2. mai 2022 Jeg tror på det overnaturlige og på orber også. Men det vi ser her er ikke orber. Dette er støvpartikler i lufta. Jeg har sjekket det selv en gang. jeg ristet et ullteppe for så å filme rett etterpå. Og da var det massevis av den type "orber" som vi ser i filmen her. Ekte orber har tydelige mønster i seg. Anonymkode: 16d31...6c7 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 2. mai 2022 #6 Del Skrevet 2. mai 2022 (endret) Uansett om man tror eller ikke så er kildekritikk viktig. Folk kan lage videoer med spesialeffekter, og legge ut for å få oppmerksomhet. Å sitte i halvmørket for å filme en døende virker ikke særlig troverdig. Det ser forresten ut som lysreflekser. Lett å lage om man har noe som reflekterer lyset, og beveger det fort. Endret 2. mai 2022 av MyMichelle La til siste avsnitt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 3. mai 2022 #7 Del Skrevet 3. mai 2022 Støv 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 3. mai 2022 #8 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dårlig med discokuler på sykehus😊 Er åpen for kritisk tenkning jeg derfor jeg la det ut. Forklar gjerne hva du tror det er? Anonymkode: 7ec55...d73 Omg! virkelig, konseptet discokule er selvfølgelig hva jeg snakket om, altså flater som reflekterer lys. Det er akkurat slik det ser ut på videoen du la ut. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #9 Del Skrevet 3. mai 2022 Tror ikke på spøkelser osv, men har opplevd et par ting men skylder på hodet mitt. Men har også opplevd noe der det var flere vitner så vanskelig og ta stilling egentlig. Anonymkode: 17a6d...666 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #10 Del Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dårlig med discokuler på sykehus😊 Er åpen for kritisk tenkning jeg derfor jeg la det ut. Forklar gjerne hva du tror det er? Anonymkode: 7ec55...d73 Man trenger bare en topp med litt paljetter, en mobilskjerm som lyser mot paljettene og VOILA! Disco Anonymkode: 14f0c...699 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #11 Del Skrevet 3. mai 2022 Og si at men vet med 100% sikkerhet noe man ikke kan vite med 100% sikkerhet, er like idiotisk om det kommer fra ikke troende som troende. Men det er nok en langt større sjanse at det ikke eksisterer. Anonymkode: 5497e...ed1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #12 Del Skrevet 3. mai 2022 Oi - jeg hadde slike lys på veggen i går, logisk slutning var at klokkeglasset reflekterte lys - men kanskje det var en engel!! 😇🤣 Anonymkode: 02f7e...145 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #13 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg tror litt på det overnaturlige, men dette synes jeg ikke var troverdig. Knall runde lysglimt? Ser ut som det er et vindu til høyre, og lyktestolpe eller måne vi skimter gjennom det. Her tror jeg det er noe utenfra som gir lysene, eller så er det støv som noen her skriver. Anonymkode: 8c28f...68c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #14 Del Skrevet 3. mai 2022 Dere nevner refleksjon av lys. Men rommet er jo helt mørkt, bortsett fra lyset fra kamera. Anonymkode: bd106...9ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 3. mai 2022 #15 Del Skrevet 3. mai 2022 Ærlig talt. Du SER jo det lyset utenfor som reflekteres helt i starten av videoen, sånn 14-18 sekunder inn. Se helt til høyre der, i vinduet. Det kan være for eksempel biler som kjører forbi. Det kan være klokken til hun som filmer. Det kan være alt annet som er helt naturlig. Og ingenting er vel mer naturlig enn at man kan ønske å tro på noe overnaturlig, når en mor ligger for døden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #16 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg tror på orber, men synes ikke den videoen der var bra. Det kan like godt være noe annet. Anonymkode: 99ae5...dbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #17 Del Skrevet 3. mai 2022 The truth is out there. On YouTube. Anonymkode: 8e5ee...519 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #18 Del Skrevet 3. mai 2022 Cuntzilla skrev (2 timer siden): Ærlig talt. Du SER jo det lyset utenfor som reflekteres helt i starten av videoen, sånn 14-18 sekunder inn. Se helt til høyre der, i vinduet. Det kan være for eksempel biler som kjører forbi. Det kan være klokken til hun som filmer. Det kan være alt annet som er helt naturlig. Og ingenting er vel mer naturlig enn at man kan ønske å tro på noe overnaturlig, når en mor ligger for døden. Hun filmer jo vinduet tydelig lenger ut i videoen, og det er ikke derfra. Biler som kjører forbi ville lyst opp på en annen måte i et mørkt rom. Da tror jeg i så fall mer på at det er støv eller andre partikler i rommet. Anonymkode: 7ec55...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #19 Del Skrevet 3. mai 2022 Filmen er manipulert. Anonymkode: 3b793...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #20 Del Skrevet 3. mai 2022 Eller det er billys. Anonymkode: 3b793...9dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå