Gå til innhold

Er det vanlig å sperme inni dama`?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Man blir ikke syk av naturlig sex. Mannen min og jeg har hatt kveldssex regelmessig i årevis. Etter at han har kommet sovner vi og jeg har latt sæden hans "overnatte" i meg hundrevis av ganger. Ingenting skummelt har skjedd.

Anonymkode: 4a40a...db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Acer

Når du stikker tissefanten inn i vagina til jenta utan kondom kan det lett bli barn av slikt.  Spærmen innheld store mengder med rompetroll som blir omdannet til eit lite barn, og etter omlag 9 mnd. føder jenta eit lite barn som du må betale farsbidrag til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

jeg har latt sæden hans "overnatte" i meg hundrevis av ganger.

Det synes jeg er litt nasty, om det blir slutt og en ny kjæreste får rester av han på sin penis :(

Anonymkode: 06432...4d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det vanlig for menn å la sædspruten komme inni dama? Jeg er uerfaren og jeg lurer på hvor jeg skal sprute når det går for meg. Syns det er flaut å spørre nykjæresten om det, så lurer på hva som er normalt?

Spørr henne retard. Og respekter valget 🤦‍♀️

Anonymkode: ece2b...ce4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

In the eye🤩 Da blir det godstemning for kos etterpå

Anonymkode: ba9b9...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Ja det er normalt, men viktig å huske kondom. Så det ikke ender i ufrivillig graviditet. I alle fall viktig med kondom hvis det er ei one night stand, men med noen du stoler på og hun bruker p-piller så går det uten også, men det sikreste er nok med  likevel. 

Ellers er det ingen fasit på hvor spruten ender og hvordan folk gjør det. Noen ganger inni dama, noen ganger andre steder. Det finner dere ut av sammen hvordan dere liker det best og kanskje variere litt. 

Endret av Warrior
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det noe som heter "å sperme"?

Ellers er jo dette noe du må snakke med henne om. Det hjelper ikke hva fremmede på nett sier er vanlig eller ikke, dere to må bli enige om hva dere ønsker.

Anonymkode: 464be...b0c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spørr henne retard. Og respekter valget 🤦‍♀️

Anonymkode: ece2b...ce4

Og hva er problemet ditt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ellers er jo dette noe du må snakke med henne om. Det hjelper ikke hva fremmede på nett sier er vanlig eller ikke, dere to må bli enige om hva dere ønsker.

Grunnen til jeg spørr, er for å lære slik at jeg er bedre forberedt. Jeg ville bare høre hva som er "vanlig" å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Man får ikke urinveisinfeksjon av sperm. Man får urinveisinfeksjon av bakterier som forvirrer seg opp urinrøret og inn i blæra ved friksjon. Urinåpningen befinner seg ikke inni vagina så sprut i vei så lenge det blir brukt prevensjon. Og det er vel forøvrig også det som er mest vanlig 😉  

God hygiene på begge og å tisse etter sex er forøvrig den letteste måten å unngå urinveisinfeksjon. 

Anonymkode: 19b27...ff7

Man får ikke urinveisinfeksjon, men man kan lettere få bakteriell vaginose og sopp hvis man har sex ofte uten kondom.  

Anonymkode: 4d668...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår at du spør. Om dere bruker kondom så er det null problem (og det burde dere strengt tatt bruke både pga prevensjon og mot sykdommer). Kjører dere uten kondom så spør hva hun ønsker. Det er forskjell hva kvinner liker. Det føles kanskje flaut å spørre, men det er helt vanlig å spørre om. Mannen min kan fortsatt spørre i noen tilfeller, etter 20 år sammen. Noen ganger vil jeg at han skal komme inni meg og andre ganger ikke. 

Anonymkode: e72e3...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det synes jeg er litt nasty, om det blir slutt og en ny kjæreste får rester av han på sin penis :(

😂😂 takk for god latter. 

vagina er selvrensende hvis ikke hadde du jo fått gammelt råttent mensblod på deg ved penetrering. Det tar noen timer så er rester etter sperm vekk. 

Anonymkode: 3e3fe...a5b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Er det vanlig for menn å la sædspruten komme inni dama? Jeg er uerfaren og jeg lurer på hvor jeg skal sprute når det går for meg. Syns det er flaut å spørre nykjæresten om det, så lurer på hva som er normalt?

Jeg er sterilisert så det gjør jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal alltid komme i øya.. alt annet er feil! Blinder du henne ikke, vil a være veldig skuffet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så mange rare unødvendige svar du får!

Hvis dere er eksklusive, og i et fast forhold så kan du godt komme inni henne, dersom hun bruker prevensjon. Men spør henne: «Hvor vil du at jeg skal komme? Kan jeg komme inni deg?» 

Bruker verken hun eller du prevensjon, så kan du sprute på rumpa hennes, magen, puppene etc., alt ettersom hvilken stilling dere avslutter sexen med. Ikke sprut i ansiktet, de færreste liker salt sæd i håret eller øyet! 😉

Bruker du kondom, er det vel fritt fram! 

Ps! Husk at dama KAN bli gravid av at du «hopper av i svingen». Så det beste for å unngå uønsket graviditet er at en av dere bruker prevensjon. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Her er det kun ett spørsmål: Hva gjør du her inne på et nettsted for voksne? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.5.2022 den 0.37):

Spør henne når du kjenner det krible.....hvor vil du ha spruten. Selv får jeg altid svaret INNI FOR FAAN, hahaha

Anonymkode: b95cc...b90

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...