AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Kan dere som har født være ærlige med meg om hvordan underlivet blir etter fødsel? Etter første gangen jeg hadde sex så ble musklene i underlivet slappere og de har ikke gått tilbake til å være helt stengt som da jeg var jomfru (dette er jo noen år siden da selvsagt) og jeg tenker at etter et barn har kommet ut så må jo dette bli enda mye verre….. tror ikke på at man kan trene musklene tilbake. Og så alt annet som skjer med kroppen.. noe jeg må vite? Vurderer å få mitt første barn i løpet av de to neste årene og er livredd 🙂 Anonymkode: 6aa15...f2c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Har født to barm vaginalt Måtte sy et par sting begge gangene. Var jo sårt og vondt en stund, men det grodde fint. Utseendemessig har jeg ikke lagt merke til noe forskjell. Har blitt noe videre etter fødslene, men det er marginalt. Mannen får nok friksjon, begge synes sexen er like god som før. Jeg kunne nok ha vært flinkere til å gjøre knipeøvelser. Er snart 50, og lekker når jeg nyser. Men det er jo ganske normalt i min alder. Anonymkode: 3fd10...d15 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Helt normalt. Faktisk litt trangere enn før. Anonymkode: f8cdd...4dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Akkurat som før etter 2 fødsler. Anonymkode: 86702...c41 1
Maleficenta Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan dere som har født være ærlige med meg om hvordan underlivet blir etter fødsel? Etter første gangen jeg hadde sex så ble musklene i underlivet slappere og de har ikke gått tilbake til å være helt stengt som da jeg var jomfru (dette er jo noen år siden da selvsagt) og jeg tenker at etter et barn har kommet ut så må jo dette bli enda mye verre….. tror ikke på at man kan trene musklene tilbake. Og så alt annet som skjer med kroppen.. noe jeg må vite? Vurderer å få mitt første barn i løpet av de to neste årene og er livredd 🙂 Anonymkode: 6aa15...f2c mitt er vel som før annet enn at jeg lettere har for å tisse på meg. Jeg må liksom gå på do og tisse med en gang jeg kjenner jeg må for om jeg er bitelitt tissetrengt og nyser f eks har det hebdt at jeg har tisset på meg litt
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 Samme som før fødsler her også. Anonymkode: 22464...243
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 Jeg ble betydelig videre nedentil og sliter med urinlekkasje etter fødsel. Anonymkode: 30638...269 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 Har noe fremfall, men usikker type. Skal til sjekk. Har også urinlekkasje, og samleie er ikke helt som før. Vel å bemerke at det er 2 måneder siden fødsel, så håper det retter seg opp med tiden 😅 Anonymkode: f220e...a4c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg ble betydelig videre nedentil og sliter med urinlekkasje etter fødsel. Anonymkode: 30638...269 Åh huff. Ser mange skriver at de er som før, men har så vanskelig for å tro på det. Man begynner jo å tenke på om det er verdt det når man må gå resten av livet med problemer som man før aldri har tenkt over! Anonymkode: 6aa15...f2c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har noe fremfall, men usikker type. Skal til sjekk. Har også urinlekkasje, og samleie er ikke helt som før. Vel å bemerke at det er 2 måneder siden fødsel, så håper det retter seg opp med tiden 😅 Anonymkode: f220e...a4c Så synd. Krysser fingrene for at det blir bra for deg etter hvert!! Anonymkode: 6aa15...f2c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 Maleficenta skrev (26 minutter siden): mitt er vel som før annet enn at jeg lettere har for å tisse på meg. Jeg må liksom gå på do og tisse med en gang jeg kjenner jeg må for om jeg er bitelitt tissetrengt og nyser f eks har det hebdt at jeg har tisset på meg litt Merkelig at urinblæra påvirkes så voldsomt? Man skulle jo tro det var bare selve vaginaen som risikerte å bli videre 😐 Anonymkode: 6aa15...f2c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #12 Skrevet 2. mai 2022 Du tror ikke på at muskler kan trenes? Anonymkode: 3b2fe...13f 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #13 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du tror ikke på at muskler kan trenes? Anonymkode: 3b2fe...13f Er du en mann eller kvinne siden du spør? For meg så har jeg erfart at musklene blir «slappere» eller rett og slett lengre fra hverandre jo mer man stretcher dem, ergo blir vaginaen slappere dess mer man bruker den og dette er det vanskelig å gjøre noe med. Anonymkode: 6aa15...f2c 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #14 Skrevet 2. mai 2022 Jeg var helt sånn som før etter fødsel. Kanskje det har noe med alder å gjøre? Jeg var ung da jeg fødte og da er jo hud og alt mye smidigere. Anonymkode: 8c3d9...8dd
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Skrevet 2. mai 2022 Just now, AnonymBruker said: Er du en mann eller kvinne siden du spør? For meg så har jeg erfart at musklene blir «slappere» eller rett og slett lengre fra hverandre jo mer man stretcher dem, ergo blir vaginaen slappere dess mer man bruker den og dette er det vanskelig å gjøre noe med. Anonymkode: 6aa15...f2c Jeg er kvinne, men ser ikke hva det har med saken å gjøre. Jeg tror kanskje du skal unngå å ha mer sex. Anonymkode: 3b2fe...13f
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #16 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Merkelig at urinblæra påvirkes så voldsomt? Man skulle jo tro det var bare selve vaginaen som risikerte å bli videre 😐 Anonymkode: 6aa15...f2c Pga bekkenmuskulatur strekkes, som holder bl.a blære, livmor ect på plass. Etter fødsel er det slappere. Men med kniping og tid, vil det som regel (ikke alltid), fikse seg selv. Anonymkode: b96de...d3a 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #17 Skrevet 2. mai 2022 Har ikke noe problem med å holde meg når jeg må tisse eller nyse, men kan ikke lenger hoppe på trampoline. Det er vel eneste forskjellen jeg har kjent etter fødsel. Anonymkode: 3acef...5e9 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #18 Skrevet 3. mai 2022 Underlivet mitt er slik det var før jeg ble gravid, til tross for at jeg revnet litt. Det er veldig viktig å trene bekkenmusklene, spesielt under og etter graviditet. Det gir bedre orgasmer også. Anonymkode: 0dda4...0f2 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #19 Skrevet 3. mai 2022 Er det samme nå som det var før, ingen visuell forskjell heller. Om det var stengt for deg før du hadde sex, så hadde du vel en voldsom jomfruhinne. Anonymkode: 96c39...25e 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #20 Skrevet 3. mai 2022 Merker ingen forskjell. Har to barn. Mulig mannen merker forskjell, jeg har ikke spurt, men han sier rett som det er hvor deilig jeg er (både her og der 😂). Sliter med urinlekkasje når jeg hoster kraftig, plagsomt når jeg er syk. Ellers er ikke det et problem heller. Anonymkode: 370d5...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå