Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..dersom du hadde datet en i 7 mnd? Og dere ikke er «avklart», men begge sier at de kun dater den andre. 
Er det respektløst å fortsatt ha Tinder? Den brukes visstnok ikke, den andre sier at h*n ikke har vært innpå der etter at vi begynte å date. En venn har sett profilen  der, så den er i alle fall ikke sletta. 

Anonymkode: 71b63...4f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

PS. Vi møttes i jobbsammenheng og ikke på Tinder! 

TS

Skrevet

Jeg ville personlig slettet Tinder. Men jeg ville også sagt til han at jeg ikke er komfortabel med at han har Tinder heller. 

Etter 7 med bør man være ekslusive og da har man ikke behov for Tinder.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville absolutt ha gjort det, ja. Ser ingen grunn til å ha Tinder om man ikke er på leting? Men, det kan jo hende h*n her rett og slett har glemt bort profilen, at den bare ligger der "død"? 

AnonymBruker
Skrevet
micromaya skrev (1 time siden):

Jeg ville absolutt ha gjort det, ja. Ser ingen grunn til å ha Tinder om man ikke er på leting? Men, det kan jo hende h*n her rett og slett har glemt bort profilen, at den bare ligger der "død"? 

Den er ikke glemt. Jeg sa for 5-6 uker siden at en venn hadde sett profilen, og jeg lurte på om h*n var aktiv. Sa at jeg ikke visste hvordan den fungerer, om det kommer Mail/notifications når noen sveiper osv. H*n sa at den ikke er i bruk, men ville ikke slette, for h*n kunne ikke se noen ring på fingeren enda. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

..dersom du hadde datet en i 7 mnd? Og dere ikke er «avklart», men begge sier at de kun dater den andre. 
Er det respektløst å fortsatt ha Tinder? Den brukes visstnok ikke, den andre sier at h*n ikke har vært innpå der etter at vi begynte å date. En venn har sett profilen  der, så den er i alle fall ikke sletta. 

Hvorfor er dere ikke "avklart" etter 7 måneder? Og selvfølgelig skal man ikke være på Tinder da. Hva er greia med at dere kompliserer ting så sykt i dag. Når man kun treffer én person over mer enn et halvår så er man vel sammen, trengs det så mye avklaring? Er folk bare blitt sosialt retarderte?

Anonymkode: 88a25...94e

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

.... men ville ikke slette, for h*n kunne ikke se noen ring på fingeren enda. 

What?! Vel, da endrer jeg mening til å synes dette er svært barnslig/umodent av vedkommende. Ring på fingeren bør komme lenge etter at forholdet er avklart og etablert – og å beholde Tinder som et pressmiddel / åpen retur er bare teit. OG respektløst, ja.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Tinder skjuler profilen din dersom du er inaktiv i to uker tror jeg det er. Kaaaanskje en måned, men iallfall ikke lengre enn det! Man får et varsel som sier at profilen din snart blir skjult. 

Dette betyr at han har vært innpå appen dersom vennen din har sett profilen. Ellers ville hans profil vært skjult for veldig, veldig lenge siden og ikke bli sett av noen andre enn de han tidligere har sveipet på. 

Anonymkode: d4f5c...f88

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Tinder skjuler profilen din dersom du er inaktiv i to uker tror jeg det er. Kaaaanskje en måned, men iallfall ikke lengre enn det! Man får et varsel som sier at profilen din snart blir skjult. 

Dette betyr at han har vært innpå appen dersom vennen din har sett profilen. Ellers ville hans profil vært skjult for veldig, veldig lenge siden og ikke bli sett av noen andre enn de han tidligere har sveipet på. 

Stemmer dette virkelig? Dersom det er sant så lyver h*n jo 🤔 

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor er dere ikke "avklart" etter 7 måneder? Og selvfølgelig skal man ikke være på Tinder da. Hva er greia med at dere kompliserer ting så sykt i dag. Når man kun treffer én person over mer enn et halvår så er man vel sammen, trengs det så mye avklaring? Er folk bare blitt sosialt retarderte?

Anonymkode: 88a25...94e

Tja. Jeg kom rett ut av et forhold. Ville ikke starte noe nytt før jeg hadde avslutta det jeg hadde. Har derfor ikke hatt det så travelt. Det har sikkert passet bra. Men etter jul har jeg bestemt meg. Da var det gått 2-3 mnd. Sagt at jeg vil satse og har virkelig utviklet følelser. H*n vil at vi skal være for oss selv, fordi «vi blir tidsnok offentlig og da vil vi savne tiden det bare var oss». Men jeg innser nå at jeg mest sannsynlig bare er en mulighet. Holder på å avslutte, ved å se hvor mye innsats det er fra den kanten når jeg blir stille i båten. Det har gitt meg noen svar. Vi er godt voksne, i 40-årene. Og jeg orker ikke bruke energi på et menneske som ikke vet om jeg er verdt å satse på etter såpass lang tid. Men som sagt, det passet meg fint de første tre månedene.  

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
micromaya skrev (1 time siden):

What?! Vel, da endrer jeg mening til å synes dette er svært barnslig/umodent av vedkommende. Ring på fingeren bør komme lenge etter at forholdet er avklart og etablert – og å beholde Tinder som et pressmiddel / åpen retur er bare teit. OG respektløst, ja.

Ja. Det er det. Men jeg har aldri hatt Tinder så ikke tenkt så mye på det før nå når jeg revurderer hele «forholdet». 

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sletta Tinder etter få dater. Skjærer det seg kan man alltids registrere seg på nytt.

Anonymkode: 5e0df...f14

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg hadde sletta Tinder etter få dater. Skjærer det seg kan man alltids registrere seg på nytt.

Anonymkode: 5e0df...f14

Ja, jeg skjønner ikke at det ikke er så enkelt som det. Jeg har ikke Tinder, men han jeg dater hadde, men slettet rett etter at vi møttes utenfor Tinder da. Det er respektfullt å gjøre. Hvis man vil at ting skal funke, så må man prøve skikkelig da, mener jeg. Sånn halvhjerta greier er ikke noe vits

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Stemmer dette virkelig? Dersom det er sant så lyver h*n jo 🤔 

TS

Ja.. Dessverre :( Det skjer iallfall med min konto hver gang jeg er inaktiv en liten periode.. Det kalles ghost mode tror jeg, jeg har engelsk setting på telefonen og appen. Kanskje du kan google deg til det for å dobbeltsjekke at det skjer med alle, men det vil jeg jo absolutt regne med? 

Skrevet

Kjæresten min sletta datingappene etter vår 3. date, men dette er vel individuelt. Dessuten skjules profilen for andre dersom man har vært inaktiv noen uker. Hvis du har venner som finner profilen hans/hennes så betyr det at daten din fremdeles er aktiv på Tinder. 

Det jeg reagerer aller mest på er at dere har datet i hele 7 måneder. Jeg begynte og å date kjæresten min for 7 måneder siden, og vi har vært sammen 4 av dem. 

AnonymBruker
Skrevet
Chailatte skrev (13 minutter siden):

Kjæresten min sletta datingappene etter vår 3. date, men dette er vel individuelt. Dessuten skjules profilen for andre dersom man har vært inaktiv noen uker. Hvis du har venner som finner profilen hans/hennes så betyr det at daten din fremdeles er aktiv på Tinder. 

Det jeg reagerer aller mest på er at dere har datet i hele 7 måneder. Jeg begynte og å date kjæresten min for 7 måneder siden, og vi har vært sammen 4 av dem. 

Ja har svart på det lenger opp. Jeg hadde det ikke travelt de første 2-3 månedene fordi jeg kom rett ut av et forhold. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud som alle stresser så sykt med å være eksklusive, og skynde seg inn i et kjedelig langvarige monogamt og monotont forhold. Hva er greia med hastverket?

Anonymkode: 5cfa8...c4b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Herregud som alle stresser så sykt med å være eksklusive, og skynde seg inn i et kjedelig langvarige monogamt og monotont forhold. Hva er greia med hastverket?

Anonymkode: 5cfa8...c4b

Synes du jeg har hatt hastverk? 
Har kjent vedkommende i 12 år. Og datet siden september i fjor. 
Dette innlegget handler nok mer om respekt for hverandre og det som eventuelt kan bli, mer enn å haste inn i et forhold. 

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

for h*n kunne ikke se noen ring på fingeren enda. 

Denne står i boka "ting en mann aldri ville ha sagt",  så * kan du bare kutte ut. 

Anonymkode: 6289c...2bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Denne står i boka "ting en mann aldri ville ha sagt",  så * kan du bare kutte ut. 

Anonymkode: 6289c...2bc

Det du skriver står i boka *ting du ikke trenger å henge deg opp i på Kvinneguiden*, så er du ikke interessert i å holde deg til å svare på spørsmålet så kan du bare kutte ut. 

TS 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...