AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Jeg datet en fyr en liten periode for noen år siden men endte opp med å avslutte det da fordi jeg ikke var nok tiltrukket av han på grunn av andre omstendigheter. Han var veldig snill og oppmerksom og prøvde virkelig å vinne meg, men jeg var ikke åpen for noe mer da. Men nå, flere år seinere tenker jeg på han hele tiden. Vi ser hverandre jevnlig og har litt kontakt, men det er ingen direkte flørting. Jeg har så lyst gjenoppta flørten og datingen vi hadde før, for nå er jeg helt sikker på at jeg er interessert. Jeg lurer veldig på om han ville gitt meg en ny sjanse om jeg bare tok initiativ men jeg er også ganske redd for å bli avvist. Han ble nok litt såret av min avvisning tidligere men tror ikke han var lei seg så veldig lenge. Skal jeg prøve meg eller bare la han gå? Hvordan skal jeg i tilfellet gå frem? Anonymkode: 53c55...420
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Jeg har akkurat begynt å treffe en jeg datet for noen år tilbake (4år siden). Den gangen var det også jeg som avviste fordi jeg ikke var klar for å slippe noen innpå meg etter et stygt brudd. Jeg startet med å sende ham en mld og spurte hvordan det gikk. Så snakket vi litt frem og tilbake, og det endte med at vi tok en kopp kaffe. Vi har fortsatt møtene våre, og jeg har forklart ham hva som skjedde den gang. Nå prøver vi og bli bedre kjent og håper at ting kan utvikle seg til noe bra. Lykke til Anonymkode: 511dc...e95
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg datet en fyr en liten periode for noen år siden men endte opp med å avslutte det da fordi jeg ikke var nok tiltrukket av han på grunn av andre omstendigheter. Han var veldig snill og oppmerksom og prøvde virkelig å vinne meg, men jeg var ikke åpen for noe mer da. Men nå, flere år seinere tenker jeg på han hele tiden. Vi ser hverandre jevnlig og har litt kontakt, men det er ingen direkte flørting. Jeg har så lyst gjenoppta flørten og datingen vi hadde før, for nå er jeg helt sikker på at jeg er interessert. Jeg lurer veldig på om han ville gitt meg en ny sjanse om jeg bare tok initiativ men jeg er også ganske redd for å bli avvist. Han ble nok litt såret av min avvisning tidligere men tror ikke han var lei seg så veldig lenge. Skal jeg prøve meg eller bare la han gå? Hvordan skal jeg i tilfellet gå frem? Anonymkode: 53c55...420 Er jo ikke sikkert han er singel lenger. Det burde du kanskje finne ut først Anonymkode: 109e8...e5e
utakulanini Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Send en melding og si at du tenkte på han og lurer på hvordan det går med han. Kort og enkelt og hyggelig! Få i gang en samtale. Utifra hvordan han svarer, på første par meldingene vil du kunne analysere litt mer og eventuelt be ut på en date!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Jeg tenker at har man følelser for noen man tidligere har avvist, så har man to valg: 1) Sjekk om personen fortsatt er singel.... Er han det, eller at du ikke finner noen informasjon om det, så send han en hyggelig og vennlig melding Om meldingene utvikler seg, så er det vinnvinn for dere begge. 2) Finner du ut at han ikke er singel: La han være. Du tok et valg den gang, og han har kommet seg videre. Anonymkode: a39ea...c16
AprilLudgate Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 Han tar det som et stort kompliment om du tar høflig kontakt og fisker. Worst case scenarie her er at du får et høflig avslag, men han kommer neppe til å synes du er klein. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 Jeg tror han er singel. Slik det er nå har vi litt kontakt. Da er det som regel han som initierer; sender en meme eller en snap. Da blir jeg ofte litt overivrig og sender masse tilbake og da blir han stille. Det blir så pinlig å spørre om vi kan prøve igjen og så er han på et heeeelt annet sted 😄 Ts Anonymkode: 53c55...420
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror han er singel. Slik det er nå har vi litt kontakt. Da er det som regel han som initierer; sender en meme eller en snap. Da blir jeg ofte litt overivrig og sender masse tilbake og da blir han stille. Det blir så pinlig å spørre om vi kan prøve igjen og så er han på et heeeelt annet sted 😄 Ts Anonymkode: 53c55...420 Hvor gamle er dere? Hva driver han med på fritiden, kanskje du kan prøve å snakke om hans interesser? Men pass deg så han ikke har dame. Sjekka facebooken hans? lurt å se på kommentarer der Anonymkode: 109e8...e5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå