AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Jeg hater virkelig stedet jeg jobber nå, og vil slutte noe innmari, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få dette til. Jeg gjør en god jobb, og vil gjerne bruke den som referanse. Så hvordan tar jeg det opp med leder at jeg vil slutte? Jeg har ingen bedre grunn enn at jeg virkelig ikke ønsker å jobbe der, men er redd dette vil reflektere negativt. Anonymkode: 42463...b37
nordlending Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Har du fått tilbud om annen jobb? I så fall kan du jo si noe ala at du har fått en mulighet du ikke kan takke nei til.
ajarRun Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 "Jeg sier med dette opp min stilling som XX." Hvorfor gjøre det vanskelig? Du trenger ikke å si hvorfor. Jeg bruker å gi en heads up om at jeg skal si opp før jeg leverer oppsigelse. Så sier jeg ikke mer, det angår ikke dem. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Du sier at du har satt pris på å jobbe der du gjør, men at du ønsker nye utfordringer. Og at du håper de har vært fornøyd med jobben du har gjort, og spør om de kan være referanse. Lykke til 😊 Anonymkode: 3e0f3...923
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå