AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Del Skrevet 2. mai 2022 Og er det andre ting som man tror man må ja, men som man egentlig ikke må ha?😂 Vi planlegger et tradisjonelt kirkebryllup og en liten rolig fest etterpå med nærmeste familie og venner. Vi er midt i 30-årene med unger og full pakke, så noen festløver er vi ikke. Anonymkode: 4a06d...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Del Skrevet 2. mai 2022 Hvis dere er flere enn 20-30 stk, skal ha taler og flere retter til middagen, ville jeg hatt toastmaster. Primært for å holde kontakten med kjøkkenet og koordinere serveringen. Og introdusere talene. Så de forskjellige vet når de skal snakke. Anonymkode: f9c10...fb2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Del Skrevet 2. mai 2022 ^ Enig med deg. I tillegg var det fint å ha en person som holdt en "rød tråd" gjennom dagen, og som passet på at spesielt middagen gikk smertefritt for seg. Dagen hadde ikke blitt like fin uten toastmasteren vår, som er et familiemedlem. Vi hadde også en liten og rolig feiring med våre aller nærmeste. Anonymkode: ae082...1d7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Del Skrevet 3. mai 2022 Jeg har vært toastmaster i et bryllup, og gjorde mye under middagen for å sørge for at ting gikk smertefritt for seg. Tror ikke du skal undervurdere verdien av det usynlige bidraget toastmaster kommer med, spesielt ifht koordinering med kjøkkenet Anonymkode: 93494...56c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Del Skrevet 3. mai 2022 Okei, takk for innspill😊👍🏼 ts Anonymkode: 4a06d...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Del Skrevet 3. mai 2022 Toastmaster er veldig nyttig for å koordinere taler og servering. I vårt bryllup ble serveringen forsinket, men siden toastmaster kommuniserte med kjøkkenet kunne han legge inn en pause før hovedretten, og ekstra taler før desserten. Toastmaster klarte også å begrense de mest taletrengte, og passet på å legge enkelte talere tidlig nok til at de ikke var for alkoholpåvirket. Det var veldig fint å slippe å tenke over slikt som brudepar, og heller bare nyte selskapet. Anonymkode: f483c...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #7 Del Skrevet 6. mai 2022 Vi hadde ikke taler, og enkel middag. Så selv om vi var mange, fungerte det fint uten toastmaster. Anonymkode: 08422...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #8 Del Skrevet 6. mai 2022 Vi hadde ingen taler, og ikke noe komplisert middag - hadde koldtbord, og kaker etterpå. Så null behov for toastmaster. Anonymkode: 13ab8...184 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 6. mai 2022 #9 Del Skrevet 6. mai 2022 En toastmaster er en som koordinerer underveis i selskapet. Hen har kontroll underveis, så brudeparet kan fokusere på å bare være brudepar og ikke organisatorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2022 #10 Del Skrevet 6. mai 2022 Nei man må ingenting Anonymkode: beea7...107 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå