ajarRun Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 https://www.nrk.no/trondelag/politiet-i-trondelag-etterforsker-mistenkelig-dodsfall-_-dod-person-ved-parkeringslomme-i-rennebu-1.15951991 De trengte å tilkalle kriminalteknikere fra Trondheim fordi de ikke klarte å se det var en dukke. Lærte de ikke noe på politihøyskolen? Jeg klarer å se forskjellen på en dukke og et lik på sånn maks fem minutter. Hva faen politiet? 1
Daria Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 De brukte jo ikke flere timers aktivt arbeid på å finne ut at det var en dukke, de ventet på tilreisende krimteknikere fordi liket/dukken var innpakket og de ikke ville ødelegge spor med å åpne før de var på plass. 9 2
Tulipanpiken Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 ajarRun skrev (4 minutter siden): https://www.nrk.no/trondelag/politiet-i-trondelag-etterforsker-mistenkelig-dodsfall-_-dod-person-ved-parkeringslomme-i-rennebu-1.15951991 De trengte å tilkalle kriminalteknikere fra Trondheim fordi de ikke klarte å se det var en dukke. Lærte de ikke noe på politihøyskolen? Jeg klarer å se forskjellen på en dukke og et lik på sånn maks fem minutter. Hva faen politiet? Dukken var pakket inn, og for å unngå å ødelegge spor kunne de ikke pakke den opp eller undersøke den nærmere. Hva er rart med det? 9
ajarRun Skrevet 2. mai 2022 Forfatter #4 Skrevet 2. mai 2022 Tulipanpiken skrev (Akkurat nå): Dukken var pakket inn, og for å unngå å ødelegge spor kunne de ikke pakke den opp eller undersøke den nærmere. Hva er rart med det? Man skulle tro politiet kunne åpne en pakke uten å ødelegge spor.
Tulipanpiken Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 ajarRun skrev (1 minutt siden): Man skulle tro politiet kunne åpne en pakke uten å ødelegge spor. Politiet har egne krimteknikere som sikrer spor i spesielle eller alvorlige saker, slik som her hvor det kunne være snakk om et dødt menneske funnet innpakket utendørs. De er spesialister på dette. Selv den minste berøring kan føre til at spor blir ødelagt. Antakelig har patruljen som kom først fått beskjed om å la «personen» ligge urørt til krimteknikerne kom. 8 2
Gjest McGjest Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 ajarRun skrev (14 timer siden): Man skulle tro politiet kunne åpne en pakke uten å ødelegge spor. Det går faktisk ikke. Bare ved å stå nært en pakke, uten å røre den, kan man ødelegge sporene på den. 7
Gjest McGjest Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 ajarRun skrev (15 timer siden): https://www.nrk.no/trondelag/politiet-i-trondelag-etterforsker-mistenkelig-dodsfall-_-dod-person-ved-parkeringslomme-i-rennebu-1.15951991 De trengte å tilkalle kriminalteknikere fra Trondheim fordi de ikke klarte å se det var en dukke. Lærte de ikke noe på politihøyskolen? Jeg klarer å se forskjellen på en dukke og et lik på sånn maks fem minutter. Hva faen politiet? Det som er litt gøy / trist er at du hoppet på muligheten til å slenge ut litt kritikk uten å egentlig vite noe. Hadde du klart å ha hvilepuls og ventet ca 10 timer, hadde du sett dette bildet. og muligens tenkt at "ja, ok. Dette så ikke bra ut". 7 1
ajarRun Skrevet 4. mai 2022 Forfatter #9 Skrevet 4. mai 2022 Gjest McGjest skrev (17 timer siden): Det går faktisk ikke. Bare ved å stå nært en pakke, uten å røre den, kan man ødelegge sporene på den. Og likevel sto de timesvis å holdt vakt over den. Mulig de har ødelagt masse viktige spor nå. Gjest McGjest skrev (17 timer siden): Det som er litt gøy / trist er at du hoppet på muligheten til å slenge ut litt kritikk uten å egentlig vite noe. Hadde du klart å ha hvilepuls og ventet ca 10 timer, hadde du sett dette bildet. og muligens tenkt at "ja, ok. Dette så ikke bra ut". Jeg ser jo at det åpenbart er en dukke, og fingrene/tærne ser ikke ut som ekte fingre eller tær. Tror polti må få seg briller. 1
Gjest McGjest Skrevet 4. mai 2022 #10 Skrevet 4. mai 2022 ajarRun skrev (8 timer siden): Og likevel sto de timesvis å holdt vakt over den. Mulig de har ødelagt masse viktige spor nå. Tror du blander vakthold med å stå tett opptil eller hva du nå tenker. Men bra du ser ut til å forstå at man ikke kan "åpne en pakke uten å ødelegge spor" som du påsto lenger opp. Bravo. ajarRun skrev (8 timer siden): Jeg ser jo at det åpenbart er en dukke, og fingrene/tærne ser ikke ut som ekte fingre eller tær. Tror polti må få seg briller. Nei, om det er åpenbart hadde ikke saken utviklet seg slik det gjorde. Du har kanskje ikke sett en død person før, men det ser ikke ut som noe levende. Bildet jeg linket til ser veldig ut som et lik. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå