Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har testet pos i dag og den viser 1-2 uker. Hvor sikker er denne ukesindikatoren? Kan unnfangelse ha skjedd for mye lengre siden enn feks 1-2 uker eller er den sikker? 

Anonymkode: 421e8...039

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt å stemme for min del hvertfall😊 har hatt ganske kontroll på syklusen da, å visst akkurat hvilken dag jeg hadde eggløsning, den ene gangen den ikke stemte hadde jeg en kjemisk 😅da var det mer enn 2-3 uker siden el, og den viste bare gravid 1-2, mistet en uke senere… men det har jo med hcg-nivået å gjøre da såklart, det er jo store variasjoner innenfor normalområdet i de forskjellige graviditetsukene 😊

Anonymkode: 07c99...cd1

AnonymBruker
Skrevet

Jaaa det er pga det jeg lurer, syklusen min har nemlig vært heeeeelt på bærtur etter jeg tok covid vaksiner. Så jeg er ekstremt usikker på når sist mens var. Men jeg tok også en test for et par uker siden ca, den var negativ. Denne graviditeten er heller på ingen måte forventet eller planlagt, blitt gravid på p-piller… Skjønner ingenting hah

Anonymkode: 421e8...039

Skrevet

Bestill en legetime så får du henvisning til tidlig (innvendig) ul for å stadfeste termin. Måtte det selv da jeg hadde glemt føre mens. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...