AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Så i helgen at min svigerinne har hatt babyshower uten at jeg var invitert.. Har ikke noe spesielt nært forhold til henne, men uansett.. svigermor var invitert. Ble litt lei meg da jeg så bilder fra festen på Instagram. Er det jeg som overreagerer her? Anonymkode: 87f51...ce0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så i helgen at min svigerinne har hatt babyshower uten at jeg var invitert.. Har ikke noe spesielt nært forhold til henne, men uansett.. svigermor var invitert. Ble litt lei meg da jeg så bilder fra festen på Instagram. Er det jeg som overreagerer her? Anonymkode: 87f51...ce0 Du må si i fra til henne om at hun skal invitere deg. Girl Power! ❤️ Anonymkode: bc2d9...d83 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Du skriver jo at dere ikke har noe nært forhold. Og hun holdt det vel ikke selv, er vel ei venninne som organiserte og satte istand. Anonymkode: 042ab...6a7 19 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må si i fra til henne om at hun skal invitere deg. Girl Power! ❤️ Anonymkode: bc2d9...d83 For sent nå. Og jeg visste ikke at det skulle være baby shower. Anonymkode: 87f51...ce0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 Jeg syntes slikt er veldig spesielt. I min krets er det en selvfølge at kvinner i familien blir invitert pluss nære venner. Anonymkode: 8fa87...7b9 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #6 Skrevet 2. mai 2022 Det er vel ikke den gravide som selv inviterer? Er ikke det en overasskeøse stelt istand av venninner? Anonymkode: 5b44e...4e7 11
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #7 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syntes slikt er veldig spesielt. I min krets er det en selvfølge at kvinner i familien blir invitert pluss nære venner. Anonymkode: 8fa87...7b9 Ja, samme her. Svigerinner har alltid vært invitert i andre babyshowere jeg har vært gjest i… Ts Anonymkode: 87f51...ce0 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #8 Skrevet 2. mai 2022 Jeg var heller ikke invitert i min svigerinnes. Der var kun hennes venner. Svigermor kunne nok ha invitert seg selv til det selskapet, men aner ikke om hun var der. Vi er i hverandres barnebursdager og svigers bursdager Anonymkode: 92d6b...ab7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #9 Skrevet 2. mai 2022 Tenker slikt ofte er mer for venninner enn slekt, og spesielt inngiftet slekt? Ens egen mor er jo litt nærmere enn en svigerinne man har lite kontakt med. Anonymkode: a5cef...b11 7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #10 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker slikt ofte er mer for venninner enn slekt, og spesielt inngiftet slekt? Ens egen mor er jo litt nærmere enn en svigerinne man har lite kontakt med. Anonymkode: a5cef...b11 Det var ikke hennes egen mor (eller henne også), men vår felles svigermor. Anonymkode: 87f51...ce0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #11 Skrevet 2. mai 2022 Har ikke vært invitert i noen av min svigerinnes tre babyshowers. Vi er ikke nære men trives i hverandres selskap. Har aldri tenkt særlig over det annet enn at de som har invitert rett og slett ikke har tenkt over min eksistens fordi vi sjeldent sees utenom type bursdager/familiære sammenkomster. Anonymkode: 31be4...06a 8 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #12 Skrevet 2. mai 2022 Det må du jo nesten ta med vennene hennes, er jo ikke den gravide som inviterer. Jeg hadde blitt glad for å slippe å bli invitert, synes babyshower er kjedelige greier. Anonymkode: 03667...b9b 11
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #13 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har ikke vært invitert i noen av min svigerinnes tre babyshowers. Vi er ikke nære men trives i hverandres selskap. Har aldri tenkt særlig over det annet enn at de som har invitert rett og slett ikke har tenkt over min eksistens fordi vi sjeldent sees utenom type bursdager/familiære sammenkomster. Anonymkode: 31be4...06a Takk for svar. Det gir mening det, at hennes venninner ikke tenker over min eksistens. Likevel litt merkelig. Hun har veldig lite nettverk og det var bare noen få gjester, inkl familie (6-7 stk). Anonymkode: 87f51...ce0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #14 Skrevet 2. mai 2022 I min krets er babyshower en jentekveld med gode venner, + evt mor og søstre til kommende mor og evt svigermor om forholdet tilsier det. En svigerinne man ikke har nært forhold til er ikke naturlig her hvertfall. Så tror nok ikke du skal legge så mye i det. Det er ikke en dåp liksom Anonymkode: c2a41...c0c 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #15 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): For sent nå. Og jeg visste ikke at det skulle være baby shower. Anonymkode: 87f51...ce0 Du får troppe opp på døra hennes og ta det opp med henne. Dette er ikke greit. Anonymkode: bc2d9...d83 2
Kaneel Skrevet 2. mai 2022 #16 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det var ikke hennes egen mor (eller henne også), men vår felles svigermor. Anonymkode: 87f51...ce0 Den kommende bestemor har en naturlig og nær plass.. du er nok ikke invitert pga dere ikke hat kontakt 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #17 Skrevet 2. mai 2022 Kaneel skrev (1 minutt siden): Den kommende bestemor har en naturlig og nær plass.. du er nok ikke invitert pga dere ikke hat kontakt Nei, vi har ikke hatt særlig kontakt. Men om det var motsatt ville jeg ha ønsket henne der nettopp for å bli bedre kjent og for å prøve å få et bedre forhold. Men men.. Anonymkode: 87f51...ce0 2
Snedig Skrevet 2. mai 2022 #18 Skrevet 2. mai 2022 (endret) Og pga dette hater jeg når jeg må arrangere babyshower for venninner! Jeg har virkelig ikke full kontroll over mine venninners forskjellige venner, svigerinner og slektninger. Garantert at man glemmer noen. Endret 2. mai 2022 av Snedig 4
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #19 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei, vi har ikke hatt særlig kontakt. Men om det var motsatt ville jeg ha ønsket henne der nettopp for å bli bedre kjent og for å prøve å få et bedre forhold. Men men.. Anonymkode: 87f51...ce0 Det er vel ikke akkurat rett anledning til å bli bedre kjent når hun sitter i en flokk nære venninner? Hvis der er dette du vil, bli bedre kjent og få et bedre forhold, er det mye bedre å invitere henne på noe bare dere to Anonymkode: 593ba...f8a 9 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #20 Skrevet 3. mai 2022 Snedig skrev (6 timer siden): Og pga dette hater jeg når jeg må arrangere babyshower for venninner! Jeg har virkelig ikke full kontroll over mine venninners forskjellige venner, svigerinner og slektninger. Garantert at man glemmer noen. Løsning på dette er: spør den kommende mor om hvem hun eventuelt kan tenke seg å ha på besøk i en babyshower. Jeg lagde liste til søsteren min! Ingen ble glemt eller oversett! Perfekt! Anonymkode: 37eaa...7b5 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå