AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Noen ganger får jeg denne rare opplevelsen hvor det kjennes som om jeg først blir mett og så plutselig veldig sulten igjen. Hvorfor skjer det? Noen som kjenner det igjen? Anonymkode: 569cd...eb8
iinnga Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Ja, jeg kjenner meg igjen! Ofte blir jeg mer sulten av å spise enn å ikke spise. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Kjenner meg igjen, har desverre ingen gode råd. Anonymkode: 681e1...e40 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #5 Skrevet 2. mai 2022 Er det ikke det som er dessertmagen?😅 Anonymkode: de94f...7db 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 visp skrev (12 timer siden): Det er jo typisk det uka før mens. Hormonelt. Forventer egentlig ikke mens på et par uker ennå🤔 men kan vel hende det er noe hormoner som har skylda ja. iinnga skrev (12 timer siden): Ja, jeg kjenner meg igjen! Ofte blir jeg mer sulten av å spise enn å ikke spise. Veldig kjipt, må jo ha mat i ny og ne. Det fungerer ofte greit med periodisk faste da, men ikke alltid det passer. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Er det ikke det som er dessertmagen?😅 Anonymkode: de94f...7db Kanskje, men hvis jeg da fortsetter å spise så blir det ofte altfor mye totalt 😅 Anonymkode: 569cd...eb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå