Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å lage kahoot til sønnen min sin konfirmasjon som er til helgen. Har ikke gjort det før. Så ser jeg at det ser ut som i gratisversjonen kan max 10 personer delta, stemmer dette? 

...og så ser det ut som hvis du oppgraderer til home eller family (20 pers) koster det 600 i året? Kan noen forklare om dette stemmer?

Skrevet

Samme her hos meg - vi har også konf til helgen og ja- du må oppgradere og betale for oppgradert versjon.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det stemmer. Det er fordi store grupper stort sett bruker av skoler og bedrifter. 

Anonymkode: 10d7f...c60

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Marikken skrev (På 4.5.2022 den 7.36):

Samme her hos meg - vi har også konf til helgen og ja- du må oppgradere og betale for oppgradert versjon.

Har du gjort det? Kun for konf?

er sånn i tvil om vi skal gjøre det eller ikke, blir jo litt dyrt...

Endret av Nesly
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Nesly said:

Har du gjort det? Kun for konf?

er sånn i tvil om vi skal gjøre det eller ikke, blir jo litt dyrt...

Kan dere ikke dele folk opp i lag eventuelt? Eller bare lage en quiz selv og lese opp som på en pubquiz! ☺️

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kan dere ikke dele folk opp i lag eventuelt? Eller bare lage en quiz selv og lese opp som på en pubquiz! ☺️

Jo tror vi går for det👍😊

AnonymBruker
Skrevet
Nesly skrev (På 2.5.2022 den 22.06):

Holder på å lage kahoot til sønnen min sin konfirmasjon som er til helgen. Har ikke gjort det før. Så ser jeg at det ser ut som i gratisversjonen kan max 10 personer delta, stemmer dette? 

...og så ser det ut som hvis du oppgraderer til home eller family (20 pers) koster det 600 i året? Kan noen forklare om dette stemmer?

Jeg finner ingen som er så «billig» som 600 i året. Det har blitt knalldyrt!

Anonymkode: bbad4...37d

AnonymBruker
Skrevet

Du kan betale sånn 250 kr for en måned også, bare for konfirmasjonen. Men det er jo fortsatt dyrt

Anonymkode: 5c2a8...335

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...