Gå til innhold

Jeg holder på å bli en incel.. Men er absolutt ikke en dårlig person for det.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei godtfolk! :) Er en gutt på 20 som studerer til å bli maskiningeniør. Er snart ferdig med 1.året mitt. 

Jeg har aldri i mitt liv hatt kjæreste før. Samme gjelder samleie, aldri hatt det heller. 
Utseendemessig ser jeg faktisk ganske bra ut. Trener 6 dager i uken, hovedsakelig fordi jeg har stor interesse for det, og ikke minst for å drepe tiden. Har absolutt ingen gode venner. Er mye alene på fritiden. 
Studerer flere 100 km vekke fra familien min, får derfor ikke sett dem så ofte. 

Jeg vil betegne meg selv som en svært snill person. Er snill mot alle og ganske beskjeden. I tillegg er jeg en ganske rolig person, ikke den som snakker mest. Har forsøkt å bli kjent med jenter, men ingen av dem er interesserte i meg. Er på fester i blant, og jeg er den eneste gutten som aldri treffer en hyggelig jente.. Likevel forsøker jeg alltid å være den beste versjonen av meg selv enhver tid, både fysisk og psykisk. 
Jeg ser daglig så mange kjærestepar på min alder rundt omkring. Jeg har kommet til et punkt der det rett og slett gjør vondt å se på. Blir lei meg på innsiden og skulle bare ønske at jeg også hadde kjæreste. Begynner alltid å reflektere rundt meg selv og lurer virkelig på hva jeg gjør galt.
Min hypotese er at jenter åpenbart ikke liker snille og rolige gutter som meg, men heller de guttene som er store i munnen, de som ikke er rasjonelle og de guttene som generelt gir litt f i hvordan de fremstår i det sosiale. 
De vil være umulig for meg å bli en slik gutt. Og det vil jo heller ikke hjelpe å fake personlighetene min, da gjør jeg det bare verre for meg selv. 
Hva er det med dere jenter som gjør at gutter som meg automatisk alltid er utelukket? Vil du ikke ha en snill gutt som er lojal og humoristisk? 
Jeg må også bare tilføye at jeg ikke har særlig respekt for de jentene som sutrer på at guttene "brukte dem", det er 100 % deres egen feil at dere går til slike gutter, og ikke til gutter som meg. Og det virker jo ikke som at dere lærer av feilene deres heller. 
Selvfølgelig generaliserer jeg litt nå, men i min situasjon hadde oppfatningen deres vært ganske lik som min. 

Anonymkode: c8a90...0bc

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei godtfolk! :) Er en gutt på 20 som studerer til å bli maskiningeniør. Er snart ferdig med 1.året mitt. 

Jeg har aldri i mitt liv hatt kjæreste før. Samme gjelder samleie, aldri hatt det heller. 
Utseendemessig ser jeg faktisk ganske bra ut. Trener 6 dager i uken, hovedsakelig fordi jeg har stor interesse for det, og ikke minst for å drepe tiden. Har absolutt ingen gode venner. Er mye alene på fritiden. 

Jeg vil betegne meg selv som en svært snill person. Er snill mot alle og ganske beskjeden. I tillegg er jeg en ganske rolig person, ikke den som snakker mest. Har forsøkt å bli kjent med jenter, men ingen av dem er interesserte i meg. Er på fester i blant, og jeg er den eneste gutten som aldri treffer en hyggelig jente.. Likevel forsøker jeg alltid å være den beste versjonen av meg selv enhver tid, både fysisk og psykisk. 
Jeg ser daglig så mange kjærestepar på min alder rundt omkring. Jeg har kommet til et punkt der det rett og slett gjør vondt å se på. Blir lei meg på innsiden og skulle bare ønske at jeg også hadde kjæreste. Begynner alltid å reflektere rundt meg selv og lurer virkelig på hva jeg gjør galt.
Min hypotese er at jenter åpenbart ikke liker snille og rolige gutter som meg, men heller de guttene som er store i munnen, de som ikke er rasjonelle og de guttene som generelt gir litt f i hvordan de fremstår i det sosiale. 
De vil være umulig for meg å bli en slik gutt. Og det vil jo heller ikke hjelpe å fake personlighetene min, da gjør jeg det bare verre for meg selv. 
Hva er det med dere jenter som gjør at gutter som meg automatisk alltid er utelukket? Vil du ikke ha en snill gutt som er lojal og humoristisk? 
Jeg må også bare tilføye at jeg ikke har særlig respekt for de jentene som sutrer på at guttene "brukte dem", det er 100 % deres egen feil at dere går til slike gutter, og ikke til gutter som meg. Og det virker jo ikke som at dere lærer av feilene deres heller. 
Selvfølgelig generaliserer jeg litt nå, men i min situasjon hadde oppfatningen deres vært ganske lik som min. 

Du er 20 år. 

Litt tidlig å gi opp og bli incel. 

Anonymkode: 6d344...7a2

• Liker 15
  • Nyttig 10
Skrevet (endret)

Du virker faktisk som en ganske intelligent og reflektert person. Vanligvis er disse incel-trådene laget av svært sære folk. 

Det med kjæreste... Det handler mye om flaks eller uflaks! Det må du ikke glemme. Det handler om å finne den riktige på riktig tid, riktig sted osv..
Ikke gi opp. Du er bare 20 år gammel. Du har hele livet foran deg! :) 

Tror du kan ha godt av å gi litt f! By på deg selv og ikke vær redd for å snakke med jenter! De er bare mennesker akkurat som meg og deg. 

Det ordner seg min venn! Det er jeg 100 % sikker på. 

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du er 20 år. 

Litt tidlig å gi opp og bli incel. 

Anonymkode: 6d344...7a2

Viktig!

Gutta er litt seinere utviklet enn jentene og det er ganske vanlig å ikke få  dreis på damer før man blir fullvoksen. Når du er 20 og ikke har fått mye gode tilbakemeldinger så forstår du ikke  hvor flott du er, men det vil gå opp for deg , sakte men sikkert.

Endret av I Grosny
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg hadde sagt ja til en kjekk, morsom, humoristisk type hver dag i uken, men uheldigvis så er det mange som oppfatter seg selv som mer humoristiske enn de er og/eller ikke klarer å uttrykke/kommunisere det. Personlig har jeg aldri vært tiltrukket av en «potteplante», ser pen ut, gjør lite ut av seg og ikke så mye mer. 

+ verdens mest usexy ting må være folk som føler de «fortjener» å bli likt på bakgrunn av å dusje og å være en hyggelig person. Basic fucking functioning kaller man det. 

Kanskje du hadde hatt godt av å gi litt mer faen? 

Anonymkode: 5428c...7c5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Litt perspektiv:

Jeg fikk meg ingenting før jeg ble 30. Var litt som deg, så rimelig bra ut, men beskjeden, og viktigst av alt, usikker rundt jenter. Så ble jeg litt mer voksen og selvsikker, møtte en veldig kul og forståelsesfull dame, og vips så var det unnagjort.

Anonymkode: 02c7c...952

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er mange, både gutter og jenter, som opplever det du gjør nå. Du henger litt bak de andre i forhold til det å finne kjæreste/ha sex osv.  bare, det trenger ikke å bety at du aldri vil oppleve det. Men jeg forstår at du er fortvila og lengter etter den typen nærhet. 

Jeg gjetter at det er noen slags koder du ikke har knekt enda for hvordan man flørter, viser og skaper den type interesse. Du beskriver deg selv som rolig, kanskje er du for tilbaketrukket, slik at jentene du er interessert i ikke vet at du er det? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg liker bløtkake med marsipan på. 

Anonymkode: 16bc4...fb6

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min var 30 da han var så heldig å treffe meg. Snill og grei mann, og ikke hatt kjæreste før 😊 Du er jo bare barnet! 

Anonymkode: aeaf7...c2d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr incel? 

Anonymkode: 744c2...17a

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva betyr incel? 

involuntary celibate

Endret av språkpurk
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Mannen min var 30 da han var så heldig å treffe meg. Snill og grei mann, og ikke hatt kjæreste før 😊 Du er jo bare barnet! 

Anonymkode: aeaf7...c2d

Hvor møttes dere? :) 

Anonymkode: 53157...0dc

AnonymBruker
Skrevet
språkpurk skrev (1 minutt siden):

involentary celibate

Ok, takk 👍

Til ts; du er veldig ung, det vil skje! Snille og rolige gutter er jo de beste! Men du må vise en jente at du liker henne da. Ingen er tankelesere. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Å være "snill" er jo minstekravet av hva man forventer av et menneske. Hva annet har du å tilby annet å være snill og med null sympati for kvinner som brenner seg fordi de tørr å åpne seg for menn som viser interesse og tar initiativ?

Det er ikke andre (kvinner) sin oppgave å få deg til å føle deg bra. Ønsker du å tiltrekke deg kvinner, så må du være selvsikker og trygg på deg selv helt på egen hånd. Akkurat nå legger du skylden for din egen ensomhet på kvinner, istedenfor å se på deg selv og reflektere over dine dårlige og gode sider, og hva som kan forbedres. Med eller uten en kvinne, gå ut og lev livet ditt. 

Du bør også spørre deg selv: ønsker du å tiltrekke deg alle slags kvinner, eller en viss type kvinne?

En rolig, trygg, selvsikker mann med humor og evnen til å holde kontroll på eget hjem, tid og forpliktelser, er noe av det mest tiltrekkende som finnes. 

Anonymkode: 13fa8...fe2

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke fokuser så mye på hva andre menn får til og enda mindre… bli bitter på jenter fordi du føler de bare vil ha bad boys.

Anonymkode: 14873...ed6

AnonymBruker
Skrevet

Enda en mann som lurer på hvorfor det ikke er en lang kø av beilere. 

Anonymkode: 16bc4...fb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange sånne tråder må vi ha? Begynner med å ramse opp hvor kjekk og bra man er over flere avsnitt, og så kommer, uten unntak, angrepet på jentene som ikke vil ha ham til slutt. Og denne gangen fra en på bare 20!

Anonymkode: 2e865...830

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange sånne tråder må vi ha? Begynner med å ramse opp hvor kjekk og bra man er over flere avsnitt, og så kommer, uten unntak, angrepet på jentene som ikke vil ha ham til slutt. Og denne gangen fra en på bare 20!

Anonymkode: 2e865...830

Vær litt gem'a. I alle fall litt nyansert.

Er vel bedre at de skriver her og kan få litt fornuftig feedback enn at det klikker for dem?

Anonymkode: 02c7c...952

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig å ikke finne seg noe før man kommer i 30-åra. Det er bare så mye press på unge for å skaffe seg i forhold.

Anonymkode: a4d39...c73

AnonymBruker
Skrevet

Du begynner å bli irriterende med alle trolletrådene

Anonymkode: 5b173...94f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...