AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Jeg var på intervju til en stilling tidligere i år. Kompetansen min passet perfekt og de gav uttrykk for at de likte meg. De ringte referansene mine, men landet på at de ønsket å lyse ut stillingen på nytt da få møtte til intervju. De begrunnet det med at de trengte mer bredde. Ville dere ha søkt på nytt eller droppet det? Anonymkode: af162...6ed
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg var på intervju til en stilling tidligere i år. Kompetansen min passet perfekt og de gav uttrykk for at de likte meg. De ringte referansene mine, men landet på at de ønsket å lyse ut stillingen på nytt da få møtte til intervju. De begrunnet det med at de trengte mer bredde. Ville dere ha søkt på nytt eller droppet det? Anonymkode: af162...6ed Droppet det om det var meg, selv om fornuften tilsier at man bør prøve igjen. Jeg er kanskje litt negativ men om jeg kom til intervju, og de ringte referanser og slikt og likevel ikke ga meg jobben, så var jeg ikke god nok. Har du mer bredde nå, eller kan trekke frem ting du har kommet på i ettertid? I så fall er det verdt å prøve. Anonymkode: 923e0...b46
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Droppet det om det var meg, selv om fornuften tilsier at man bør prøve igjen. Jeg er kanskje litt negativ men om jeg kom til intervju, og de ringte referanser og slikt og likevel ikke ga meg jobben, så var jeg ikke god nok. Har du mer bredde nå, eller kan trekke frem ting du har kommet på i ettertid? I så fall er det verdt å prøve. Anonymkode: 923e0...b46 Nei, jeg har ikke det. Men det var kun meg og en til som møtte på intervju så de ønsket flere søkere til å sammenligne med. Om jeg søker og blir kalt inn, er det vits å dra tenker du? Eller kaller de inn fordi de må? Anonymkode: af162...6ed
Vibek Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Jeg hadde ringt arbeidsgiveren, fortalt at jeg fortsatt var interessert i stillingen, og spurt om de ønsket en ny søknad, eller om de fortsatt har deg med i betraktningen. 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg var på intervju til en stilling tidligere i år. Kompetansen min passet perfekt og de gav uttrykk for at de likte meg. De ringte referansene mine, men landet på at de ønsket å lyse ut stillingen på nytt da få møtte til intervju. De begrunnet det med at de trengte mer bredde. Ville dere ha søkt på nytt eller droppet det? Anonymkode: af162...6ed De har jo hatt muligheten til å ansette deg før, de søker på nytt fordi de ikke var for øyde med søkerne de fikk. Anonymkode: fe86f...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå