Brunhilde Skrevet 6. november 2005 #1 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Og til deg Rattleshake: Så skal du vite at vi bor i ett demokratisk land der folk må få lov til å yttre sin mening uten å bli stemplet. ← Hvorfor det? Det der er noe av det dummeste jeg har lest i dag! Endret 6. november 2005 av Remyline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #2 Del Skrevet 6. november 2005 Hvorfor det? Det der er noe av det dummeste jeg har lest i dag! ← Mener du virkelig at folk ikke skal få lov til å yttre seg fritt i ett demokratisk land så lenge det ikke er sårende eller injurerende? Hva mener du at ett demokratisk land bygger på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. november 2005 #3 Del Skrevet 6. november 2005 Ble du såret over det jeg sa? Næmmen... Når vi snakker om stempling/stigmatisering, bør du kanskje gå litt i deg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2005 #4 Del Skrevet 6. november 2005 Ble du såret over det jeg sa? Næmmen... Når vi snakker om stempling/stigmatisering, bør du kanskje gå litt i deg selv? ← Jeg syntes det bare var veldig rart at du stemplet trådstarter uten å han noen synspunkter på saken. Hvorfor mener du at jeg bør gå inn i meg selv? Jeg hadde ikke reagert om du hadde kommet med fornuftige mot argumenter eller en annen vinkling, det var bare det tilbakestående stemplingen av trådstarter som fikk meg til å lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 6. november 2005 #5 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Tror ikke du har fulgt så mye med på KG i det siste. Tilbakestående svar til tilbakestående innlegg. Endret 6. november 2005 av Rattleshake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #6 Del Skrevet 6. november 2005 Hvorfor i all verden må man alltid gjøre feil på et og ett?? Går det an å kjøre et språkkurs for moderatorene før de får lov til å lage trådtitler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 6. november 2005 #7 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg kopierte bare gjest sitt sitat, tenkte ikke mer over det. Men, hvorfor henge seg opp i det da?, Det er en skriveleif og har ikke noe med hvordan jeg gjør jobben min som moderator. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 6. november 2005 #8 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Nei, det er klart - ortografien i en overskrift betyr ingenting. Hvem bryr seg vel om regler ang. staving, bare tråden blir forskriftsmessig delt? Statsmedister/ortografisk orakel Endret 6. november 2005 av Statsmedister Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå