AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Har noen prøvd disse Arch Fit-modellene til Sketchers? Jeg bestilte et par, leste de bl.a skulle ha god demping, men jeg syns de virker harde i sålen når jeg prøver de. Ble usikker på hvor gode de faktisk er, og vil gjerne høre andres erfaringer, før jeg bestemmer meg om det blir retur eller ei😊 Anonymkode: 583bd...bd0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #2 Skrevet 3. mai 2022 Dytter😊 Evt, har dere erfaringer med andre Skechers? Ikke disse lette med memoryskum, men noen av de andre gå/løpe- skoene? Anonymkode: 583bd...bd0
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 Jeg har Go walk 6. Er godt fornøyd med dem, men bruker de ikke til løping. Anonymkode: eb6bd...248
Meadow Skrevet 4. mai 2022 #4 Skrevet 4. mai 2022 Hva betyr Arch fit? Jeg ønsker meg de Max Cushioning.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #5 Skrevet 4. mai 2022 Bruker arch fit hver dag. Synes de er ganske gode og lette. Jeg sliter litt med anklene og er fornøyd, men det finnes helt sikkert bedre hvis man går opp i pris. Anonymkode: 395cb...57b
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #6 Skrevet 4. mai 2022 Meadow skrev (42 minutter siden): Hva betyr Arch fit? Jeg ønsker meg de Max Cushioning. Arch Fit gir støtte under buen på foten, og fordele trykket på hele forflaten, hvis jeg har skjønt det rett. Sånn sett virker de gode, men syns de virket som sålen var litt hard og lite støtdempende. Får jo ikke testa de skikkelig ute hvis jeg skal bytte de, så ble veldig usikker på om jeg skal beholde dem eller ei. Leste litt om de andre typene, og der virker som Max Cushioning har veldig god demping? Anonymkode: 583bd...bd0
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2022 #7 Skrevet 4. mai 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Bruker arch fit hver dag. Synes de er ganske gode og lette. Jeg sliter litt med anklene og er fornøyd, men det finnes helt sikkert bedre hvis man går opp i pris. Anonymkode: 395cb...57b Syns du de har god støtdemping? Jeg syns de kjennes god ut på foten, men hadde forventet litt bedre støtdemping. Men lurer på om det bare er uvant, for jeg går mye i Skechers med memoryfoam, de lette hverdags- sneakersene. Anonymkode: 583bd...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå