AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 jeg har en godstol i hvitlakkert metall som jeg kjøpte på Ikea for noen år siden, som jeg elsker, men den er skikkelig sliten. Ser etter nye hagemøbler, men jeg synes alt jeg finner er så stygt. Eller stort. Eller stygt og stort på en gang. Jeg liker Adirondackstoler, men synes de blir for store i vår rekkehushage. Liker fluktstoler, men synes ikke det er spesielt behagelig. Jeg misliker intenst sånne forkanta loungesett i rotting som har vært så populært noen år. Pleier alltid å finne noe jeg liker på ikea, men ikke i år... Anonymkode: 073e3...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg har en godstol i hvitlakkert metall som jeg kjøpte på Ikea for noen år siden, som jeg elsker, men den er skikkelig sliten. Ser etter nye hagemøbler, men jeg synes alt jeg finner er så stygt. Eller stort. Eller stygt og stort på en gang. Jeg liker Adirondackstoler, men synes de blir for store i vår rekkehushage. Liker fluktstoler, men synes ikke det er spesielt behagelig. Jeg misliker intenst sånne forkanta loungesett i rotting som har vært så populært noen år. Pleier alltid å finne noe jeg liker på ikea, men ikke i år... Anonymkode: 073e3...9f5 firkanta - ikke forkanta! Anonymkode: 073e3...9f5
Jif Skrevet 3. mai 2022 #3 Skrevet 3. mai 2022 (endret) Har du sett på hagemøbler på litt dyrere steder som Hviit, Illums, Nordiska Galleriet osv? Jeg liker heller ikke de store rottingmøblene. Jeg har ikke så god plass så jeg har en trebenk som kan justeres opp til solseng. Jeg synes blant annet Fermob sine er fine. Endret 3. mai 2022 av Jif
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #4 Skrevet 3. mai 2022 Jif skrev (27 minutter siden): Har du sett på hagemøbler på litt dyrere steder som Hviit, Illums, Nordiska Gallerier osv? Jeg liker heller ikke de store rottingmøblene. Jeg har ikke så god plass så jeg har en trebenk som kan justeres opp til solseng. takk for tips! der var det mye fint! men dyrt!! kanskje kopiene kommer på ikea neste år ! Anonymkode: 073e3...9f5 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #5 Skrevet 3. mai 2022 Hay palisade, Sundays og Fiam Fiesta er mine favoritter Anonymkode: 5c5da...c48 1
Lula Skrevet 3. mai 2022 #6 Skrevet 3. mai 2022 Kanskje favorittstolen fra IKEA kan pusses litt og lakkes opp med Bengalack? 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #7 Skrevet 3. mai 2022 Lula skrev (1 minutt siden): Kanskje favorittstolen fra IKEA kan pusses litt og lakkes opp med Bengalack? jeg gjorde det for et par år siden, men nå er det mer rust på den igjen, så jeg tenkte at det kanskje går en grense? men jeg vet ikke altså, det er den eneste metallstolen jeg har hatt. Anonymkode: 073e3...9f5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2022 #8 Skrevet 3. mai 2022 Palissade fra Hay er min favoritt🤣 Anonymkode: d9939...2d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå