Gå til innhold

Greit med Turdate på 2.date når 1.date var en Turdate?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på en hyggelig date med en dame. Vi kjøpte kaffe og gikk en tur.Hun har lyst til å møtes igjen.  Men kan jeg foreslå noe lignende igjen? Selvfølgelig et annet sted😁

Føler at det blir litt voldsomt å spise middag med henne. Og det er lettere å prate når man er i bevegelse. 

Kan jeg foreslå det eller har jeg brukt opp turkvoten? 

Anonymkode: 1e061...ebd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater spurte om tur på andre date og skitur på tredje, jeg synes det var fint. Det viktigste var å treffes uansett 😊

Anonymkode: 962a4...442

• Liker 1
Skrevet

Dater en fyr hvor vi også kjørte turdater på første og andre date. Funket veldig bra! Andre date gikk vi innom et sted i sentrum og spiste mat ute i sola 😊 

Så kjør på!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var på en hyggelig date med en dame. Vi kjøpte kaffe og gikk en tur.Hun har lyst til å møtes igjen.  Men kan jeg foreslå noe lignende igjen? Selvfølgelig et annet sted😁

Føler at det blir litt voldsomt å spise middag med henne. Og det er lettere å prate når man er i bevegelse. 

Du har definitivt ikke brukt opp turkvoten. 

Ikke hør på de med rigide regler når det gjelder dating. 

Var det hyggelig er det alt som teller. 

Anonymkode: 9240b...049

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er en som liker å gå tur og ser etter en kjæreste som også er glad i det , og det er viktig for deg at din fremtidige partner liker å gå tur ,  så er det jo bare å kjøre på ☺️👍🏻Lykke til . 

Skrevet

Jeg ville nok valgt noe annet. Hvis du bare velger turdater kan du framstå som  veldig forsiktig og som at du søker en turkompis og ikke en kjæreste.

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Tenn bål og lag mat på bål

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alternativet til å spise middag er ikke å gå på tur 😅

Makan til elendig fantasi. Skal du ha en turkompis eller prøver du å komme noen vei med denne dama? 

Inviterer hun med på en drink. 

Anonymkode: f2ef6...437

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og ville synes det var helt supert. Om hun er litt sportslig, så blir hun helt sikkert glad for en ny tur. 
Alternativt som AB over her skriver, en drink 🙂 

Anonymkode: 312b2...047

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller tatt en drink på 2.date, gjerne på en vinbar/kunstkafe/spillsted, og så tatt en søndagstur som 3.date.

Anonymkode: 7b2f3...1a3

• Liker 2
Gjest ti10
Skrevet

Ikke nødvendigvis, men hun bør jo ikke hate å være ute ... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...