Gå til innhold

Han avlyste daten, gi en ny sjanse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har chattet med en fyr fra tinder i flere uker nå. Det har vært et par avtaler, hvor jeg avlyste en gang (sykt barn), og han avlyste en gang pga jobb. 

I dag hadde han opprinnelig fri (jobber turnus), vi skulle møtes ca klokken 19. ta en kaffe og en gåtur. 

klokken 14 så sendte jeg han en melding om når ca han tenkte å være der. 
fikk da til svar om at han hadde blitt ringt fra jobb og bedt om å jobbe nattevakt, så han hadde sagt ja til det. 

Må si at jeg ble litt overgitt. Nei, han skylder meg ikke noe, men han kunne vel gitt beskjed FØR jeg sendte en sms og spurte om klokkeslett? Jeg hadde ordnet barnefri og utsatt en avtale pga dette. Kjenner at jeg begynner å bli lei. Han mente at det ikke var et problem, for vi kunne møtes en annen gang. 

Jeg sa ikke annet enn at dette begynte å se vanskelig ut, at han virket som en flott type og at jeg forstod han måtte jobbe, så ønsket jeg han lykke til videre. 

det er vel bare å droppe hele mannen? Vi er snart 40 begge to. 

Anonymkode: fc42b...1cd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok ha takket ja til en date hvis han foreslo et nytt tidspunkt, men ikke foreslått det selv.

Anonymkode: 1230e...b7c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei hadde ikke giddet. Når man må skaffe barnevakt og legge litt arbeid i å få det til bør den andre parten ha en svært god grunn til å avlyse.

Anonymkode: 381f3...a41

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel.... jeg likte ikke at han ikke sa fra før etter at du etterlyste ham selv, hvis han hadde brydd seg skikkelig så burfr han sendt en meld eller ringt med en gang han visste. Hva om du ikke hadde sendt meld før du stod der klar og ventet? 

Anonymkode: 17b41...5b2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei hadde ikke giddet. Når man må skaffe barnevakt og legge litt arbeid i å få det til bør den andre parten ha en svært god grunn til å avlyse.

Anonymkode: 381f3...a41

Ja, og nå skulle han jobbe. Altså en god grunn.

Tipper han akkurat hadde blitt spurt da du (TS) sendte sms for å spørre og du kom ham i forkjøpet.

Anonymkode: 21d0d...b6c

AnonymBruker
Skrevet

Han burde sagt i fra med en gang han visste at han ikke kunne. Men nattevakt, når starter den? De jobbene jeg har hatt, så starta nattvakta kl 23. Han bør ha sagt ja til vakta like før sendte meldingen...

Nå er ballen på hans banehalvdel. Kom han ikke med et alternativ tidspunkt, eller sa han bare 'en annen gang'? Som andre også nevner, det er hans oppgave å komme med tidspunkt.

Spørs om ikke dette er dødfødt...

Anonymkode: 5b6d2...f25

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sa at han fint kunne ha takket nei til ekstravakten, men så ikke et problem i det, siden vi «kunne bare møtes en annen gang.» 

nattevakten hans begynner klokken 21. ca en halvtimes kjøring, så om vi skulle ha møttes i 19-19.30 tiden, så hadde det blitt stress. 

joda, han hadde en grunn - jobb, men han visste jeg hadde ordnet barnevakt og avlyst en annen avtale med ei venninne. Og han sa at han fikk telefon fra jobben «før i dag», så han burde jo ha gitt beskjed straks han visste det? 

nei, jeg tror faktisk ikke at jeg gidder mer. Han kom ikke med forslag om ny date, men det var muligens fordi jeg var litt avvisende. Ikke sur eller bitter, men jeg sa at dette begynte å se vanskelig ut, og ønsket han lykke til videre, med en 😊 bak. 

Anonymkode: fc42b...1cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville kanskje gitt ham en ny sjanse siden han bare leder 2-1 i avlysninger. Men latt det være opp til ham å invitere.

Anonymkode: c0b07...23a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke kontaktet denne mannen noe mer.

Anonymkode: baf10...b78

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok ikke så interessert når han ikke prioriterer deg når han vet du har skaffet barnevakt og utsatt avtale. Hadde ikke tatt kontakt med han igjen om jeg var deg. 

Anonymkode: e9ae5...4ee

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han burde sagt i fra med en gang han visste at han ikke kunne. Men nattevakt, når starter den? De jobbene jeg har hatt, så starta nattvakta kl 23. Han bør ha sagt ja til vakta like før sendte meldingen...

Nå er ballen på hans banehalvdel. Kom han ikke med et alternativ tidspunkt, eller sa han bare 'en annen gang'? Som andre også nevner, det er hans oppgave å komme med tidspunkt.

Spørs om ikke dette er dødfødt...

Anonymkode: 5b6d2...f25

Jeg jobber natt på sykehjem. Og har jobbet natt i bolig og i hjemmesykepleien. Der starter vi 2145

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dersom han visst du hadde skaffet barnevakt, og likevel sa ja til en vakt han ikke trengte ta, ja da er det bare å glemme hele fyren og gå videre. M50.

Anonymkode: aacac...8c3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dere har jo begge avlyst, han en gang mer enn deg. Ville gitt det en sjanse til, og så vurdert hvis heller ikke det lar seg gjøre. Ingen vits i å forsøke å få til flere dates dersom ingen av dere egentlig har tid og mulighet. 

Anonymkode: 32941...b81

AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei. Han hadde sjansen sin og den grep han ikke. Han verdsatte deg ikke høyt nok. Nå får han bare sitte der og angre, det blir ikke mus på han. 

Anonymkode: 2f32c...606

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Dere har jo begge avlyst, han en gang mer enn deg. Ville gitt det en sjanse til, og så vurdert hvis heller ikke det lar seg gjøre. Ingen vits i å forsøke å få til flere dates dersom ingen av dere egentlig har tid og mulighet. 

Anonymkode: 32941...b81

TS avlyste pga sykt barn. Kan ikke helt sammenlignes med å avlyse fordi man tar på seg en ekstravakt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

TS avlyste pga sykt barn. Kan ikke helt sammenlignes med å avlyse fordi man tar på seg en ekstravakt.

Helt enig. Det er som om han trakk kølapp på Vinmonopolet, benyttet ventetiden til gjøre et kort ærend, tilbake igjen så er nummeret på kølappen utgått. Sorry Mac. For sent! Still deg tilbake bakerst i køen igjen, det står et x antall andre beilere å venter. Nå er det deres tur!

Anonymkode: 2f32c...606

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hvis du vil beholde selvrespekten gir du ikke denne fyren flere sjanser.

Anonymkode: de164...798

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...