AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #1 Skrevet 2. mai 2022 Hei. Dette er min første graviditet og jeg og samboer er veldig glad for dette . Jeg jobber 80% fast og går mye langvakter så er ofte hjemme fler dager om gangen når jeg ikke jobber . Er mye alene mens samboer er på jobb. Har ikke så mange venninner i denne byen da jeg kun har bodd her de siste 6årene kg de jeg anser som «venninner» har i det siste sakte men sikkert forsvunnet fra radaren min da de ofte skal drikke i helgene osv. jeg forstår godt at det ikke er vits å invitere meg med på sånt selvfølgelig . jeg bare kjenner at jeg kjeder meg å savner å ha en god venninne jeg kan treffe og ringe å snakke om det meste med … vanskelig å bare få seg nye venner som voksen føler jeg… er det andre som har følt på det samme ? Anonymkode: ed422...22e
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #2 Skrevet 2. mai 2022 Føler veldig på det samme!! Jeg er i barselpermisjon, og de vennene jeg har må jeg kjøre et stykke til. Ingen i nærområdet som jeg kan ta et kort besøk til. Tar meg 1 ukes «avbrekk» i hjembyen min i ny og ne😅 samboer maser mye på at jeg må henge meg med på alt mulig slags med baby, men skal ærlig innrømme at sånn «påtvingte» møter blir litt kleint for meg.. men må vel skjerpe meg der.. Anonymkode: d48db...738 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #3 Skrevet 2. mai 2022 Jeg hadde det sånn før, og for meg var det viktig å ha hobbyer som var mine, finne glede i tingene innenfra og ikke behøve bekreftelse fra andre. Man kan bygge mye karakter på det Men om du er utadvendt og behøver det sosiale, så kan jo feks barselgrupper etter fødsel være noe, evt grupper for gravide i nærområdet - spør jordmor på kontroll, hun vet jo hvem som er i samme fase Anonymkode: 8439c...6c0
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2022 #4 Skrevet 2. mai 2022 Prøv å finn en termingruppe i nærheten? Kanskje det klaffer Anonymkode: 805bc...d41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå